• انا عمر من إحدا حواري مدينة القاهره اعيش انا وامي واختي
    انا(عمر ١٨ سنه ١٧٥ سانتي في الصف الثالث الثانوي)
    امي(حنان ٤٨ سنه ١٦٧ سانتي مدرسة رياضيات في مدرسه ثانويه)
    اختي(ولاء ٢١ سنه ١٧٠ سانتي في كلية تجاره *من ابطال القصه*)
    بابا كان مهندس بترول توفى من ١٢ سنه في حادثة انفجار في إحدى آبار البترول ومكانش عندو غير اخ واحد وعايش برا مصر ومش بنسمع عنو حاجه
    احنا ساكنين في عماره ١٥ دور بابا سابهالنا واحنا عايشين على مرتب ماما ومعاش بابا وإيجارات العماره وعندنا عربية بابا وحالتنا الماديه كويسه
    حياتنا كانت طبيعيه جدا
    أمي ست محترمه ومتحشمه جدا
    بنصحا كلنا الصبح ونفطر وننزل نركب العربيه
    ماما توصل اختي للجامعه بعدين نكمل انا وهي للمدرسه وترجع هي الضهر تحضر الغدا تكون اختي رجعت من كليتها وانا رجعت من دروسي الي بعد المدرسه واوقات كنت بتأخر
    وناكل مع بعض
    بعدين امي بيجيلها طلاب عشان ياخدو درس خصوصي ف بتنزل للدور الارضي كل يوم ساعتين وترجع وساعات بتخرج تشوف صحباتها او ننزل كلنا نتعشا بره ونرجع ننام ونبدأ يوم تاني
    انا بقا كان ليا صاحب اسمو خالد واختو التوأم خلود
    انا وخالد كنا صحاب جدا ودايما مع بعض في المدرسه والدروس وخلود كانت معظم الوقت مع صحابها البنات لكن بنمشي مع بعض في الطريق واحنا رايحين او راجعين
    وكنا بنزاكر مع بعض ممكن انا اروح لبيت خالد او خالد واختو يجو عندنا
    ولاء وخلود كانو صحاب ودايما بيتقابلو وبيتكلمو

    الجزء الأول​

    في يوم كانت اختي معندهاش محاضرات ف مش نازله الكليه وكنت انا وماما في المدرسه
    انا حسيت بتعب في بطني وصداع فاخدت اذن من مدير المدرسه وعرفت أمي اني مروح وطلعت ركبت تاكسي للبيت
    لما طلعت للشقه بتاعتنا الي في الدور الرابع فتحت الباب من غير ما اخبط او ارن جرس ولقيت اختي ولاء قاعده قدام التليفزيون بالسنتيان والكلوت بس واحنا كنا في اخر شهر مايو ف كان الجو دافي
    انا لما شفتها بالمنظر دا وقفت شويه وانا مستغرب ومخضوض انا اول مره اشوف جسمها كدا لان لبسها في البيت احيانا واسع وبكم او بنص كلم او ضيق وبكم او بنص كم بس مش بالطريقه دي
    جسم ابيض مشدود وبزاز في حجم حبة التفاح مغطيهم برا اسود ووراكها بيضا ومشدوده وكلوت اسود
    ف هي خدت بالها مني واتخضت وقالت وهي مخضوضه
    ولاء: انت اي الي جابك دلوقتي
    انا بعد ما سمعت صوتها وفوقت: حسيت نفسي تعبان واستأذنت وجيت
    ولاء: عرفت ماما؟
    انا: اه قلتلها قبل ما اجي
    ولاء: طيب انت اي الي تاعبك
    انا: بطني تاعباني ومصدع
    ولاء قامت من مكانها وجات نحيتي: طب ادخل غير وانا هجبلك دوا تاخدو وتنام ويبقا اهدا شويه مش عشان شفت حتة لحمه قدامك يعني وافتكر اني اختك
    وضحكت ضحكه خفيفه وهي بتبص لزبي الي عامل خيمه في هدومي
    انا خدت بالي وانحرجت منها
    ولاء بعد ما مشيت وراحت نحية اوضة ماما: مكسوف من اي ياهبل انت
    وقالت: وراك دروس النهارده؟
    انا: اه كمان تلت ساعات كدا
    ولاء: طيب يبقا هتنام شويه وتصحا عشان تروح دروسك
    انا دخلت الاوضه وانا لسه مذهول من الي شفتو وحاسس بأحساس غريب وزبي هيفرتك هدومي وغيرت ولبست تيشيرت ازرق وبنطلون ترينج اسود ورحت نمت على السرير وزبي زي ماهو واقف وظاهر
    بعد شويه لقيت ولاء داخله بعد ما لبست تيشيرت ابيض نص كُمُ فوق البرا ولسه من تحت بالكلوت بس وظهرت ليا طيز بارزه ومدوره وجميله وبتتهز مع كل خطوه
    وكان في ايدها حبوب وكباية ميه
    وادتني الدوا والميه وهي بتبص عليه وعلى زبي
    وقالت:خد دول هيريحوك ويبقا اهدا شويه
    وضربت زبي من فوق البنطلون ضربه خفيفه وهي بتضحك وطلعت برا
    نمت وانا مش عارف انسا منظرها وهي قاعده من غير حاجه تغطيها ولا قادر انسا نظراتها لزبي وهي برا او لما لمستو من فوق البنطلون وطلعت
    كنت حاسس نفسي عايز ادخل في حضنها وامسك بزازها وارضعهم
    كنت عايز احط زبي بين وراكها او كسها او طيزها بس ازاي هي ممكن ترضا
    وممكن تقول لماما وساعتها ابقا رحت في داهيه
    المهم نمت وصحيت بعدها بساعتين وكان وجع بطني خف شويه ومفيش صداع
    طلعت بره الاوضه لقيت ولاء وماما بيحطو الاكل على السفره
    ماما كانت لابسه اسدال ابيض واسع خفيف وغطا رأس
    وولاء كانت بنفس التيشيرت الابيض النص كم ولابسه برموا احمر ضيق لحد تحت ركبه بشويه
    طلعت وماما شافتني
    ماما: صباح الخير يا حبيبي .. عامل ي دلوقتي
    انا: تمام بقيت كويس بعد الدوا
    ماما: الف سلامه يا قلبي .. تعالا يلا عشان تاكل وتروح دروسك
    وقعدنا اكلنا مع بعض وكل لما ابص لولاء الاقيها تصلي وتبتسم مش عارف لي
    المهم نزلت ووصلت مكان السنتر بتاع الدروس وقعدت في كافيه قريب منو وطلبت قهوه وطلعت سيجاره اشربها والمفروض مفيش حد يعرف اني بشرب سجاير غير خالد صحبي بس
    وانا قاعد بفتكر منظر اختي وهي قاعده بهدوم داخليه وجسمها باين وشكلو يجنن ولا صوت ضحكتها ونظراتها لزبي وساعة ما ضربتو بخفه وانا نايم
    كنت ساعتها هايج وزبي واقف ومش حاسس بالدنيا جيه صوت من جنبي
    الصوت: المعلم شاف مين عشان يسرح في السجاره وبتاعو يقف بالشكل دا
    انا: ياعم يلعن شكلك خضيتني
    خالد: مالك ياعم علينا ما براحه
    انا: بطل بس حركات العيال دي عشان مش ناقصاك
    خالد: طيب متزعلش ياعم
    وقال: هات سجاره
    اديتو سجاره وولعتهالو
    خالد: مالك بقا
    انا: مالي ازاي؟
    خالد: مالي ايه ياعم قاعد بتفكر في مين كدا
    انا: مفيش حاجه ياعم
    خالد: مفيش ازاي دانت كنت مش هنا اصلا وزبك واقف وحالتك حاله (وقعد يضحك)
    وقال: شفت مين بقا عشان تهيج كدا .. تلاقيها بسمه الي معانا صح؟
    وقال: البت دي يسطا فرس بجد عليها جسم يهبل
    انا: ياعم مش بسمه
    خالد: يبقا شروق بتاعة المنيل بس انت بتقول عليها وحشه مش عارف لي
    انا:ولا شروق
    خالد: امال مالك كدا .. ماهو انا مش سايبك غير لما اعرف
    انا: بص هسألك على حاجه .. هو انت لما تعجبك وحده وعايز توصل ليها هتعمل اي
    خالد: في طرق كتيير .. ممكن ادخلها واقولها بحبك وعايز نرتبط وبعدين اقرب منها شويه شويه واجيبها في حضني او مثلا اقفشها في مكان لوحدها وانيكها بس من غير ما تشوف وشي عشان مش نتكلبش .. او ممكن امسك عليها حاجه واهددها
    انا: طب لو البنت دي قريبه منك؟
    خالد: مش فاهم
    انا: يعني مثلا لو قريبه منك وبتشوفها على طول
    خالد: دا كدا اسهل ياعم ممكن مثلا احاول اغريها والبس ضيق يبين جسمي قدامها وكدا لو هي الي عايزاك هتدور على فرصه تقرب منك .. او ممكن تعزمها على حاجه وتحطلها حبوب تهيجها ولما الحبوب تشتغل تاخدها انت بقا وتعيش حياتك
    وقال: بس مش فاهم انت بتتكلم على مين
    انا: مفيش دا بس واحد عارفو من الفيسبوك كان بيسأل ازاي يوصل لحبيبتو وهما بيتقابلو كل يوم وكدا
    خالد: ودا مستعجل على اي دا
    انا: المهم لو هي مثلا عايزاني اعرف ازاي
    خالد: دا بيبان عليهم
    انا: ازاي
    خالد: يعني تلاقيهم بيبصولك وبيبتسمو .. وتلاقيهم دايما بيحاولو يلفتو نظرك بلبسهم وجسمهم .. او يبصو للزب ويحاولو يلمسوه او يهيجوك عشان يظهر .. وممكن يتحرشو بيك بس دي محتاجه جرائه
    انا: انت جبت الخبره دي منين ياض
    خالد: ياعم انا من زمان بتابع سكس وبشوف قصص فبتعلم منهم
    انا: طب يلا عشان نخش الحصه بدل ما نتهزأ
    خالد: يلا
    بعد ما خلصنا دروس وطلعنا كنا ماشيين انا وخالد وخلود ووصل كل واحد لبيتو وانا طلعت لقيت امي تحت مع الطلبه في حصه واختي بتزاكر في اوضتها
    دخلت اوضتي وغيرت وقعدت افكر ازاي اوصل لاختي من غير ما اتفضح
    بعد ساعه ماما طلعت وقعدنا نتعشا وكل واحد دخل اوضتو ينام وانا نمت وكل تفكيري ازاي اوصل لاختي ولاء وهعمل اي

    الجزء الثاني هنعرف عمر عمل اي عشان يوصل لاختو
    شكرا لكل واحد شاف القصه وعجبتو واي حد عندو تعليق او نقض في الاسلوب او اقتراحات انا اتشرف بيها

    الجزء الثاني​

    شكرا على تعليقات الجميع اولا
    وبالنسبه للناس الي عايزه ميعاد تنزيل الاجزاء ف ممكن يكون مثلا تلت ايام في الاسبوع او يومين ومعلش لو كنت بطول او مفيش معاد ثابت بس غصب عني عشان ظروف الدراسه والكليه وانا اصلا في فترة امتحانات ومزنوق زنقة كلاب
    وبالنسبه للناس الي بتقول مش عايزه دياثه في القصه ف انا اصلا كنت عاملها وفي دماغي هتكون فيها دياثه بس عيوني للجميع
    هحاول اقلل من  الدياثه شويه
    واما الجزء الاول دا كان قصير عشان انا كتبتو في ساعه ونص بس ودا يوم الاربع الي فات يوم ٢٦\١\٢٠٢٢ ف مكانش في وقت اكمل

    قصص سكس محارم - قصص سكس محارم  - قصص نيك محارم  - قصص محارم  - قصص سكس مصورة  - قصص سكس اخوات  - قصص سكس امهات  - سكس كلب  - قصص سكسي  - صور مص زب  - صور لحس الكس  .

    نرجع لقصتنا

    . . .

    وقفنا لما عمر نام وهو بيفكر هيوصل لاختو ازاي ونكمل من هنا : . . .

    صحيت من النوم على صوت ولاء
    ولاء: واد يا عمر ... انت يااابني ... هتتأخر وتأخرنا معاك يا كسول
    انا ونا نايم: سيبيني في حالي يا ولاء انا تعبان
    ولاء دخلت وقربت كانت لابسه بجامة نوم بني وفضلت تهز فيا وايدها فوق بطني وانا تحت الكوڤرته: تعبان مين ياض انت هتسطعبط
    انا بدأت اتعدل واقوم واشيل الغطا من فوقي: طيب طيب خلاص
    ولاء بخضه: اي دا يا متخلف انت ... انت ازاي تنام كدا
    انا:كدا ازاي
    ولاء: انت مش حاسس بنفسك؟!!
    انا خدت بالي اني من غير هدوم خالص: اه معلش كنا صحيت بالليل حسيت مش جايبي نوم اخدت دش ساخن ومن التعب نمت كدا
    ولاء وهي بتحاول تشيل عيونها من عليا ومن على زبي الي كان مستعد وقايم :طب قوم ياخويا البس هدومك عشان تفطر وتروح مدرستك
    انا: طيب طيب
    ولاء طلعت وقفلت الباب وراها وانا قمت وابتسمت وقلت في نفسي "ولسه" لاني كنت مخطط لكدا ونمت من غير هدوم وهي كدا كدا بتصحيني كل يوم ومامت بتعمل الفطار
    لبست بتطلون وقميص المدرسه و جبت الشنطه وطلعت قعدت وكانت امي جوا بتحصر الصحون واحنا قاعدين بدأنا حوار
    ولاء: مينفعش الي بتعملو دا
    انا: انا هملت اي
    ولاء: اقصد مينفعش تنام من غير هدوم او جاحه زي كدا ... لاحظ ان في غيرك في البيت
    انا: طب مانتي كنتي قاعده امبارح من غير هدوم تقريبا
    ولاء: انا مكنتش اعرف انك هتيجي بعدين انا حره طلاما مفيش حد في البيت
    انا: مانا حر برضو طلاما مفيش حد في اوضتي
    ماما وهي جايبه الصحون: مالكو يا ولاد بتتخانقو لي
    انا وولاء بعصبيه في نفس الوقت: مفيش ي ماما
    ماما: مفيش اي دانتو فاصل ليكو تكه وهتاكلو بعض ... يلا خلينا نفطر عشان اتأخرنا
    خلصنا اكل وقمنا وكل واحد راح لشغلو
    فضلت اسبوع اتعمد اظهر جسمي وزبي لولاء .. كنت بسيب باب الاوضه مفتوح وانا بغير او باب الحمام وانا باخد دش .. وبتعمد العب في زبي وانا في الحمام بس لما اتأكد انها شايفاني .. لحد ما حسيت منها تجاوب .. في الاول بتتعصب مني لما تشوف مني كدا لكن دلوقتي بقت عادي بالنسبالها لحد ما جيه اليوم الي غير حياتي
    في يوم اتنين واحنا بنستعد للنوم وكانت ولاء في اوضتها وانا في الحمام وماما في الصاله جيه تليفون لماما من اهلها في الشرقيه وعرفت ان اخوها حسن عمل حادثه
    انا ساعتها كنت طالع من الحمام وسمعت المكالمه وماما دخلت اوضتها تلبس عشان تسافر
    بعد ما خلصت وطلعت جات اوضتي وادتني ١٥٠٠ جنيه وقالت -
    ماما: انا هسافر لخالك واحتمال ابات هناك فتره خد الفلوس دي عشانك انت واختك وعرفها اني مشيت وخليها تعرف الطلبه اني مسافره ويبقا هكلمكو كل يوم
    انا: حاضر يا ماما تروحي وتيجي بالسلامه
    ماما: تسلم يا حبيبي يلا باي
    انا: باي
    ماما طلعت من الباب وانا قلت دي فرصتي .. لازم في الكام يوم دي اجيب فيهم ولاء بأي طريقه ....
    صحيت الصبح بدري ودخلت على ولاء الاوضه عشان اصحيها .. وكانت تحت البطانيه ولاين انها لابسه تيشيرت كد لونو وردي
    ناديت عليها كذا مره مردتش ف سحبت الغطا من عليها وكانت نايمه على بطنها وفارده رجل وتانيه رجل و لابسه برمودا اسود ضيق تحت الركبه وقعدت انادي عليها واهز فيها وايدي على خصرها
    ولاء: ياعم حل عني المنبه لسه مرنش لسا بدري
    انا: قومي يابت انتي بلاش كسل
    ولاء: يابني مش ناقصاك سيبني في حالي
    انا: لو ماصحيتيش دلوقتي هتزعلي
    ولاء: اتفلق وامشي اطلع برا
    انا: انتي حره
    طلعت على السرير وقعدت فوق طيزها وكان يفصل بين زبي وطيزها هدومنا بس
    وطيت ايديا الاتنين تحت بطاطها
    ولا: انت بتعمل اي
    انا: بصحيكي
    وحركت صوابعي قعدت ازغزغ فيها
    ولاء انفجرت ضحك وقامت من تحتي .. انا حضنتها من ورا وثبتها فضلت ازغزغ فيها
    ولاء وهي بتضحك وتصوت: بس يا حيوان بطل
    انا: قلتلك هتزعلي وانتي مش سدقتي
    ونيمتها وانا حاضنها من ورا وايدي وصلت لبزازها وبقيت ماسك فيهم وااااااااه على طراوتهم وحلاوتهم الي ماتتوصفش .. زبي قام على اخرو وبقا بين فلقات طيزها
    ولاء: انت بتعمل اي
    انا قربت من ودانها وبحنيه: بصحيكي
    ولاء: طب بطل بقا انا صحيت يلا سيبني
    انا: مش سايبك عايز انتقم منك
    ولاء: لي
    انا: عشان انتي بتصحيني كل يوم غصب عني وانا بكون عايز انام
    ولاء زقتني وفكت ايديا من بزازها وقامت: مانت الي كسول ومش بترضا تقوم
    ولاء رات نحية الباب وانا قمت حضنتها من ورا تاني وزقيت وصتي جامد وزبي بقا على خرم طيزها ومفيش غير الهدوم الي حايشاه
    انا: انا عيل ؟!! انتي الي جبتيه لنفسك بقا
    مسكت بزازها جامد وشلتها ورميتها على السرير ونمت فوقيها
    ولاء: سيبني ياعمر بقا انت اتجننت ولا اي
    وقامت من تحتي طلعت برا بسرعه وكانت بتنادي ماما
    انا طلعت من الاوضه وقعدت في الصاله وولاء جات بتسأل
    ولاء: هي ماما راحت فين
    انا: في الشرقيه .. خالك حسن عمل حادثه وهي راحتلو وممكن تبات
    ولاء: دا امتا دا
    انا: امبارح بالليل
    ولاء: وانت بقا خدتها فرصه وقاعد تمسك صدري وتدايقني .. بس هي تيجي وهقولها على كل حاجه
    وبعدين سألت: طب هي سابت معاك فلوس؟
    انا: اها
    ولاء: طب هاتهم
    انا: لا
    ولاء: يعني اي لا
    انا: يعني لا
    ولاء: بطل رخامه وهات الفلوس بقا محتاجه اجيب حاجات للكليه مش فاضيالك
    انا: مينفعش الفلوس دي المفروض تكفينا الفتره الي ماما هتغيبهم ف مش عايزين نضيعهم .. بعدين هي سابتهم معايا انا مش انتي ف لو هتجيبي حاجه تقوليلي انا
    ولاء: وانت بقا هتعمل عليا راجل وتتحكم في تصرفاتي مثلا
    انا: راجل غصب عنك والي عندك اعمليه
    ولاء اتنرفزت وراحت اوضتها ورزعت الباب جامد وانا بضحك .. دخلت اوضتي لبست هدومي وطلعت وكانت ولاء لسه طالعه من اوضتها وكانت لابسه للكليه
    ولاء: هات ٢٠٠ جنيه
    انا: ليه
    ولاء: هو اي الي لي عايزه فلوس عشان انزل الجامعه
    انا محبتش ارخم عليها اكتر ودخلت جبتلها الفلوس
    هي نزلت وركبت تاكسي ومشيت وانا اتمشيت لحد العماره الي فيها خالد وطلعت وخبطت على الباب .. فتحتلي خلود ورحبت بيا ودخلت قعدت في الصاله .. طلع خالد من الاوضه وبيسألني: اي ياعم مش كنت بتروح في عربية امك
    انا: ماهو عشان انت بتنق فيها اهي سافرت وهقرفك
    خالد: اقرفني ياعم براحتك
    خلود: هي طنط حنان سافرت ليه
    انا: خالي حسن عمل حادثه وهي سافرتلو الشرقيه
    خلود: الف سلامه عليه
    خالد: الف سلامه ياعم .. بس جات في مصلحتنا برضو
    انا: اي الي انت بتقولو دا ياعم
    خالد: مش قصدي حاجه ياعم *** يقومو بالسلامه وكل حاجه .. انا اقصد انك هتقضي معايا وقت اكتر وكدا
    انا: لا مش هقعد كتير
    خالد: لي ياعم
    انا: لاحظ اننا داخلين على فترة مراجعه وامتحانات يا خالد ومفيش وقت .. غير كدا مينفعش اسيب اختي ولاء لوحدها .. انتو مش نازلين ولا اي ولا مش رايحين المدرسه
    صوت من ورايا: ايوا هيروحو يلا عشان اوصلكو
    انا: عم ايمن عامل اي(عم ايمن والد خالد وخلود ٥٦ سنه دكتور بيطري)
    ايمن: حبيبي يا عمر انت اخبارك اي
    انا: بخير الحمد***
    ايمن: دايما .. يلا عشان نمشي
    احنا التلاته: يلا . . .
    رحنا المدرسه وخلصنا ورجعنا وعم ايمن وصلني لحد البيت .. طلعت ودخلت وولاء كانت لسه ماجتش .. دخلت اوضتي وغيرت هدومي ودخلت المطبخ مكانش في حاجه جاهزه وانا كنت جعان .. طلعت وقعدت قدام التليفزيون وبعد نص ساعه ولاء رجعت .. دخلت وشافتني ومتكلمتش وكملت لاوضتها .. بعد خمس دقايق قمت ودخلت عليها فجأه وكانت بتغير كانت لابسه تيشيرت واسع بكم لونو موف ولسه بتلبس بنطلون ابيض فوق الكلوت الاحمر .. اول ما دخلت هي اتخضت زعقت فيا
    ولاء: في اي يا حيوان مش تخبط (لبست بنطلونها وعدلت هدومها)
    انا: بطلي تزعقي فيا كدا انا مش عيل صغير
    ولاء: وحركاتك دي مايعملهاش عيل صغير
    انا: حركات اي هو انا عملت اي
    ولاء: على فكره مش معنا ان ماما هنا يبقا تعمل الي في مزاجك
    انا: طيب انتي حره انا كنت داخل اقولك عايزه تاكلي اي بس شكلك مش جعانه
    وطلعت قفلت الباب وهي طلعت بسرعه تنادي عليا
    ولاء: استنا يا عمر هاتلي معاك اكل
    انا: عمر اي بقا مش كنت حيوان من شويه
    ولاء: بطل رخامه بقا
    انا: طيب .. عايزه تاكلي اي
    ولاء: في محل كريبات على اول الشارع هاتلي منو حواوشي
    انا: طيب
    نزلت جبت الاكل وعديت على الصيدليه وانا راجع جبت شريط حبوب من الي بتعلي شهوة النسوان وعصير منجه عشان احط فيه الحبايه
    رجعت ودخلت لقيتها قاعده قدام التليفزيون ف حطيت الاكل قدامها ودخلت اغير هدومي ولبست فانيله بيضه خفيفه ضيقه نص كم والبوكسر الاسود وطلعت
    قعدت جمبها وبدأنا اكل وبنتكلم واحنا بناكل . . . .
    ولاء: هتقعد كدا مش هتلبس حاجه
    انا: لا الجو حلو مش ناقصه خنقه .. انتي مش هتروحي الكليه بكرا صح؟
    ولاء: لا .. يوم الاربع مش فيه محاضرات
    سكتنا شويه بعدين ولاء قالت: هي ماما قالتلك هتبات كام يوم
    انا: مش قالت .. بس قالت هتتصل
    ولاء: طب ما نتصل احنا .. واهو نتطمن على خالك
    انا: طيب
    مسكت تلفوني واتصلت بماما وحطيتها على المكبر
    ماما: الو .. ايوا يا عمر يا حبيبي عامل اي
    انا: بخير ياماما وانتي اخبارك اي
    ماما: انا تمام يا حبيبي شكرا لسؤالك .. وولاء عامله اي .. هي فين
    ولاء: انا تمام يا ماما الحمد*** خالي اخبارو اي
    ماما: خالك كويس بس هيطول شويه في المستشفى
    ولاء: ***يقومو بالسلامه .. انتي هتيجي امتا
    ماما: كمان تلت ايام كدا يعني على يوم اللسبت الصبح هكون في البيت
    انا: تيجي بالسلامه يا حبيبتي .. وحشتينا
    ماما: وانتو كمان وحشتوني يا حبايبي .. يلا خدو بالكو من نفسكو ومتنسوش مزاكرتكو

    قصص سكس ساخنة - سكس مني زكي - قصص سكس خالتي  - قصص سكس محارم  - قصص سكس مصورة - قصص نيك محارم - قصص محارم - قصص سكس اخوات  - قصص سكس امهات  - صور سكس امهات - تنزيل سكس حيوانات  .
    انا وولاء: حاضر يا ماما
    ماما: يلا باي
    انا وولاء: باي
    قفلت الخط
    انا: باين على صوتها الزعل
    ولاء: فعلا
    انا: هتشربي عصير؟
    ولاء: ماشي
    دخلت المطبخ وجبت كاستين كبار وصبيت العصير وحطيت في واحده حبايه وقلبتها كويس وطلعت اديتها كبايتها واتأكدت انها شربتها كلها .. بعد شويه قمت وجبت فلاشايه كان عليها افلام عربي واجنبي وصلتها في الشاشه واخترت فيلم اجنبي رومانسي وكنت مختارو عشان كان فيه شوية كوميديا ولقطات +18
    ولاء: هتفرجنا على اي كدا
    انا: دا فيلم لسه نازل جديد وشكلو جامد
    الفيلم بدأ طبيعي جدا وكان كل ربع ساعه يكون فيه لقطة بوس او حضن او سرير وانا مراقب ولاء بطرف عيني وبدأت الاحظ انها مش على بعضها وعرقانه وبتمص شفايفها .. انا من اثارة الفيلم ومنظر ولاء زبي قام وبقا ظاهر في البوكسر .. ف اتحركت وعدلت نفسي بحيث يكون ظاهر لولاء وولاء خدت بالها منو وبقا عينها على الفيلم وعلى زبي وبقا حالها لا يطاق .. بعد شويه قامت من مكانها
    انا: على فين الفيلم لسه مش خلص
    ولاء: انا تعبانه شويه هروح انام
    انا: تنامي اي لسه بدري
    ولاء مردتش عليا ودخلت اوضتها .. انا بعد شويه رحت فتحت الباب سنه بسيطه وحصل الي كنت متوقعو .. ولاء قاعده على السرير وسانده ضهرها وقلعت البنطلون وجايبه الكولوت على جمب وبتلعب في كسها وهي مغمضه وكاتمه آآهآتهآ والايد التانيه ماسكه بتتنقل على بزازها .. انا قلعت الفانيله وبقست بالبوكسر ودخلت براحه ومن غير ما تحس نمت على السرير وقربت وشي من كسها واول ما بعدت ايدها شويه نزلت بلساني وبدأت الحس وافرك بظرها .. هي اول ما خدت بالها اتخضت وصوتت وبدأت تحاول تبعديني لكن انا طلعت فوقها وزنقتها في اول السرير وثبتها كويس وبدأت الحس وامسك بزازها وحلماتها
    ولا: بتعمل اي يا حيوان اااااه ابعد عني .. اااه سيبني بقا
    ولاء كانت بتزقني بإيديها بس مقاومتها بدأت تقل وصوتها يوطا وااهاتها تظهر
    ولاء: اه اه سيبني اااه براحه ياعمر أااه
    بعد شويه من الحس وفرك حلماتها استسلمت ومبقتش تقاوم وحطت ايدها على راسي وبترفع نفسها عشان الحس اكتر
    ولاء: ااااااااه ... ايوا كدا الحس كمان ... ااه احححح كمااان قطع كسي .. ااهه
    فضلت الحس وحسيتها هتجيب ميتها ف رفعت وشي وفضلت افرك بظرها بسرعه وانا ماسك حلمة بزها الشمال وهي بتصوت من الشهوه وطلعت ميتها وجسمها خدل وبدأت تهدا .. عدلت نفسي وحطيت زبي على كسها وبدأت افرك كسها بزبي واضرب بزبي وهي فاقت وحطت ايدها على كسها
    ولاء: انت اتجننت ولا هي عايز تفتحني؟؟!!
    وراحت نحية التسريحه جابت علبة زيت وادتهالي ولفت ونامت على بطنها وفتحت طيزها .. فحطيت شوية زيت على خرم طيزها وشويه على زبي وحطيتو على خرمها وبدأت ادخلو
    زبي دخل طيزها وخرمها كان ضيق ودافي وكان احساس يجنن وخاصه اني عارف ان الي تحتي دي اختي ف كنت حاسس بقلق وهيجان ومتعه ونشوه غريبه وكلو في وقت واحد بس المشكله انها مش اتوجعت ف فهمت ان طيزها مفتوحه
    انا: انتي طيزك مفتوحه؟؟!!
    ولاء: ايوا
    انا: مين !!
    ولاء: ياعم ماتقلقش مفيش من الي في دماغك دي البت خلود
    انا: خلود !!! ازاي
    ولاء: نيك بس وانا يبقا هحكيلك
    ف دخلت زبي وبدأت انيك واااااه على دا جمال .. كل يوم كنت بتفرج على سكس واتخيل بنات من الي معايا واضرب عشره عليهم بس دا غير .. كنت طاير من الفرحه وفضلت ادخل واطلع زبي وانيكها شويه بسرعه وشويه براحه وهي ااهاتها ماليه الاوضه وريحة العرق وعسل كسها طالعه وكنا في قمة الشهوه والمتعه وفي الاخر جبت لبني في طيزها واترمينا جمب بعض من التعب . . .​

    الجزء الثالث​

    بعد ما خلصنا وصلة النيك اترمينا جمب بعض وريحنا خمس دقايق بعدين اتكلمنا
    ولاء: انا مش مسدقه الي حصل دا .. معقول اتناك ؟!! ومن اخويا كان
    انا: وانا كمان مش مسدق نفسي .. بس كانت جامده بجد .. انا اتبسط جدا
    ولا: الصراحه وانا كمان اتبستط
    انا: قوليلي بقا في اي بينك وبين خلود ( خلود بنت جميله جدا جدا وبيضا هي في نفس طول ولاء يعني ١٧٠ سانتي وجسمها سابق سنها بزازها اكبر من بزاز ولاء شويه وطيزها بارزه اكتر حاجه كدا من الاخر وشعرها بني وعيونها عسلي وابتسامتها جنيله وشفايفها بس لوحدها تجنن الي يبصلها)
    ولاء: ماشي هحكيلك بس الاول الي حصل دلوقتي دا طبعا محدش يعرفو وكمان الي هقولو
    انا: وانا يعني عيل صغير عشان افضح نفسي وافضحك .. متخافيش
    ولا: بص ياسيدي طبعا انت عارف اني انا وخلود صحاب من سنتين كدا .. والموضوع دا حصل من اربع شهور تقريبا لما كنا في المول بتاع الجيزه وانت وماما رحتو تدورو على لبس صيفي ليك وليها

    فلاااااااااااااش باااااااااااك

    خلود: بت يا ولاء بصي كدا
    ولاء: في اي
    خلود: الست دي شايله اي في شنطتها كدا
    ولاء: اي دا يابنتي دا جايبه عضو صناعي
    خلود: ودا بتاع اي دا ولا بيعملو بي اي
    ولاء: دا لما جوزها يكون مش مكفيها
    خلود: مش فاهمه
    ولاء: ولا هتفهمي اي حاجه بطلي اسأله بقا
    خلود: ماتقولي بقا يا ولاء
    ولاء: يابت عيب في ناس حولينا بعدين لما نروح هقولك
    خلود: طيب
    بعدين اتقابلنا احنا الاربعه وروحنا على بيتنا وولاء وخلود دخلو اوضة ولاء وقفلو الباب وبدأو يفتحو الحاجات الي جابوها
    خلود: قوليلي بقا الموضوع بتاع المول
    ولاء: موضوع اي
    خلود: موضوع الست والعضو الي معاها يا ولاء
    ولاء: بس يا بت يخربيتك هتفضحينا
    خلود: طب قولي
    ولاء: دا لو كانت متجوزه وجوزها مش مكفيها بتستعملو
    خلود: بتستعملو ازاي
    ولاء: يعني بتدخلو فيها من تحت عشان تريح نفسها
    خلود: مش فاهمه برضو يعني جوزها مش مكفيها ازاي
    ولاء: يالهوي افهمها ازاي البت دي .. بصي ياخلود الراجل لما ينام مع مراتو ممكن مش يكفيها عسان العضو صغير او بيخلص بسرعه ومش بيطول مع مراتو ف الست بتكون لسه عايزه ومشبعتش ف بتدور على طريقه تانيه عشان تريح نفسها
    خلود: ااااه فهمت .. طب والبنات الي لسه ماتجوزوس
    ولاء: مالهم
    خلود: بيستعملوه ؟
    ولاء: ناويه تجربي ولا اي يابت .. عموما اه بس دول بيستعملوه ورا
    خلود: ورا ازاي يعني
    ولاء: يعني بيدخلوه في الطيز يا خلود
    خلود: يععععع طب واي الحلو في كدا
    ولاء: مش عارفه الصراحه بس سمعت انهم بيستمتعو جدا
    خلود: ومين الي قالك
    ولاء: في بنات عندنا في الكليه بيعملو كدا مع بعض وبيجيبو العضو ويساعدو بعضهم
    خلود: طب بقولك اي ماتيجي نجرب
    ولاء: لا بلاش عشان لو حد عرف هنروح في داهيه
    خلود: ماتخافيش هنعمل كدا عندي في البيت .. كدا كدا خالد بيكون برا مع صحابو وبابا في العياده وماما يا مع خالتي يا عند بابا يا في اوضتها بتتكلم في التليفون او نايمه
    ولاء: مش عارفه .. ماشي هنجرب
    خلود: اشطاا بس انا مش عارفه بيعملو اي ولا بيستعملوه مع بعض ازاي
    ولاء: ولا انا
    خلود: طب هنعمل سيرش على النت ونشوف

    نرجع من الفلااش باك وانا وولاء في الاوضه

    انا: يعني رحتو وجبتو الزب الصناعي واسعملتوه؟
    ولاء: اه تاني يوم وانا راجعه من الكليه خلود اتصلت وقالت يلا نروح نجيب الحاجه ورحنا المول وجبناه وجبنا علبة زيت للحاجات دي جبنا اسمها من النت وعرفنا ان لازم نمرن العضله بصوابعنا الاول بعدين ندخلو براحه عشان مش نتعور وكدا
    انا: اه وبعدين .. مين الي اتفتحت الاول ولا رحتو فين بعدها
    ولا: بعد ما جبنا الحاجه جيت انا هنا واتغديت وقولت اني خارجه ورحت على بيت عمو ايمن لقيت خلود في البيت وطنط سميره نايمه (طنط سميره ام خالد وخلود ومرات عمو ايمن ٤٩ سنه موظفه في مجلس المدينه)
    انا: وبعدين بقا عملتو اي
    ولاء: هقولك

    فلاااااااااااااش باااااااااااك

    ولاء بترن الجرس وخلود فتحتلها
    خلود: اهلا تعالي ادخلي بسرعه "دخلو الاوضه"
    ولاء: مين هنا غيرك
    خلود: مفيش غير ماما نايمه جوا وبابا في العياده وخالد في درس برا وهيجي بالليل
    ولاء: انا خايفه حد يعرف تبقا فضيحه
    خلود: متخافيش
    ولاء: طيب يلا هنعمل اي
    خلود: اقلعي هدومك كلها وانا هقلع كمان
    ولاء: طب اقفلي الباب كويس
    خلود: طيب
    خلود اتأكدت من الباب وقلعت هدومها وولاء كمان وجابو الزب الصناعي والزيت
    ولاء: مين الاول
    خلود: مش عارفه اي رأيك انتي
    ولاء: مش عارفه
    خلود: طيب خلاص انتي الكبيره يبقا انتي ليكي لألولويه
    ولاء: ماشي بس براحه عليا
    خلود: متخافيش انا من اول ما رجعت من المدرسه وانا بتفرج على فيديوهات عشان اتعلم واعرف .. يلا روحي على السرير وخليكي في وضع السجود
    ولاء راحت على السرير وبقت في وضع السجود وخلود وراها جابت الزيت وحطتو على خرمها وصوابعها وبدأت تدلك حولين خرمها وولاء بتتأاوه بصوت مكتوم .. بعد شويه خلود بدأت تدخل اول صابع براحه لحد الاخر وسابتو جوا شويه بعدين بدأت تدخلو وتطلعو بالايد التانيه تدلك حولين الخرم ونزلت لكسها تفرك فيه.. بعدين بدأت تحط زيت تاني وتدخل صباعين وولاء بدأت تحس بهيجان ومتعه اكتر من الوجع وخلود بتدخل وتطلع ودخلت صباع تالت وفضلو كدا حوالي نص ساعه لحد ما طيز ولاء خدت على الوضع وخرمها بقا جاهز للزب .. خلود جابت الزب وغرقتو زيت وحطت زيت على طيز ولاء تاني وبدأت تدخل راسو وولاء بتتوجع
    ولاء: اه اه براحه يا بت يا خلود بيوجع
    خلود دخلت راسو وسابتو ونزلت تفرك سك ولاء سويه وولاء هاجت اكتو وسابت نفسها .. خلود بدأت تضغط شويه بشويه والزب يدخل معاها وهي بتفرك كس ولاء وولاء مغمضه وبتتأواه من الشهوه والوجع ومسكت بزازها تفرك حلماتها وخلود وراها لحد ما الزب كلو بقا في طيزها .. خلود سابتو شويه وهي ليه بتفرك في كس ولاء بعدين بدأت تخرجو وتدخلو تاني .. طيز ولاء خلاص خدت على الوضع وبقا يخش من غير وجع وولاء مستمتعه
    ولاء: اااه كمان يا خوخه اكتر ... احساس جميل بجد
    فضلو شويه خلود تطلع وتدخل الزب وتفرك كس ولاء لحد ما ولاء اتشنجت وجابت ميتها
    ولاء: اي دا هو انا عملت حمام ؟!!
    خلو: لا دي شهوتك .. المفروض تكوني ارتحتي بعدها
    ولاء: اه ارتحت شويه
    خلود طلعت الزب وولاء نامت على جمبها تريح شويه
    خلود: دوري بقا بس اعملي زي ما عملت معاكي بالظبط
    ولاء: انتي يابت جبتي الخبره دي منين دا انتي هديتي حيل
    خلود: من الفيديوهات .. المهم زي نا عملت كدا دلكي الخرم في الاول بعدين دخلي صوابعك بالتدريج وخلي ايد على كسي تفركو
    ولاء: طيب
    خلود خدت وضع السجود وولاء راحت وراها وبدأت تحط زيت وتدلك خرمها بالراحه ونزلت ايد على كسها وبدأت تفركو لقيتو منزل افرازات
    ولاء: اي الي نازل منك دا
    خلود: مش عارفه بس كنت حاسه بمتعه وكسي كان بينبض كدا وبينزل
    ولاء بتفرك كس خلود وبدأت تدخل صباعها الاول لحد الاخر وبعدين الصباع التاني والتالت وفضلو حوالي ساعه لحد ما طيز خلود اتعودت وخلود هاجت على الاخر
    خلود: كمان يا ولاء دخلي ايدك كلها مش قااادره
    ولاء: اهدي يا به ادخل ايدي اي
    ولاء جابت الزب وحطت علىه الزيت وبدأت تدخلو وفضلت تدخلو بالراحه وتفرك كسها وخلود بتتأوه تحتها
    خلود: ااااه كماااان مش قاادره
    ولاء: هو مش بيوجعك؟!!
    خلود: بيوجع بس بسيط بس المتعه اكتر
    ولاء: طب امسكي حلمات بزازك وافركيها وانتي هتتجنني اكتر
    خلود سمعت كلامها وبدأت تفرك بزازها وتتاوهه وافرازاتها تزيد والزب دخل للاخر .. ولاء فضلت تنيك فيها بالزب لحد ما خلود جابت ميتها
    خلود: ااااااه يا طيييزي .. خلاص انا تعبت
    ولاء بطلت وسابت الزب في طيزها وخلود فردت جسمها على السرير وهي بتنهج وعرقانه
    ولاء: مالك تعبتي ولا اي
    خلود: لا انا كويسه بس أخد نفسي بس .. انا استمتعت اوي
    ولاء: وانا كمان استمتعت واتبسطت
    خلود قامت وقعدت قدام ولاء: وطبعا دي مش هتكون اول مره
    ولاء: هنشوف كدا يبقا هنرتبها
    خلود حضنت ولاء: انا بحبك اوي يا لولا مش هقدر استغنا عنك بجد
    ولاء ضمتها هي كمان: وانتي كمان ي قلبي
    خلود: يلا بقا لما نلبس عشان زمان بقية العيله جايين
    خلود قامت من السرير وراحت تلبس هدومها
    ولاء: انتي مش ناسيه حاجه
    خلود بصت ليها: ناسيه اي
    ولاء: الزب الي لسه في طيزك دا يا مسطوله
    خلود ضحكت ومدت ايدها تطلعو: ياستي انا حاباه يفضل كدا مش عايزه اشيلو
    ولاء: في العاب تانيه مكان ما جبنا الزب دا بنحطها ونمشي بيها في الشارع وكدا عادي بتكون معموله لكدا اصلا
    خلود: اشطا يبقا نجيبها ونجربها
    ولاء: اشطا

    نرجع من الفلااش بااك

    ولاء: بس ياسيدي خلصنا وقعدنا شويه مع بعض بعدين نزلت من عندها وجيت على هنا
    انا: ياااااااه دا انتو طلعتو شياطييييين
    ولاء: بس الصراحه كانت فكره جامده
    انا: و*** ما في اجمد منك
    وانقلبت عليها حضنتها وفضلت امسك بزازها وامصهم
    ولاء: اي ياعم انت مش لسه نايكني ماشبعتش ولا اي
    انا: انتي مايتشبعش منك يا بت . دانتي من يوم ما دخلت لقيتك قاعده بالكولوت والبرا بقيت مش قادر امسك نفسي
    ولاء: ااااااه عشان كدا بقيت متغير وبتظهر جسمك وتقفشني وانا بغيو وكدا صح؟!
    انا: اه قولت يمكن تحن ولا حاجه
    ولاء: بصراحه انا كنت بزعقلك وبتخانق معاك عشان كدا وانا اصلا نفسي تكمل وتفضل كدا .. مش عارفه لي بس عجبني شكل زبك وجسمك وكدا .. بس كنت بقول في نفسي دا اخويا ومينفعش بس انت غبتي اهو
    انا: بحبك
    ولاء: بموت فيك
    طلعت على شفايفها وبوستها لقيتها بتزقني
    ولاء: اي الريحه دي انت بتشرب سجاير كمان ؟!!!
    انا: اه بسرب قالي حوالي سبع شهور .. وعلى فكره الواد خالد كمان بيشرب بس محدش يعرف عننا حاجه
    ولاء: البت خلود قفشتو في البلكونه قبل كدا بيشرب واتفق معاها مش تقول لحد
    انا: لو مدايقه من الريحه بلاش بوس ويبقا اعمل حسابي المره الجايه
    ولاء: مش مدايقه بس الريحه وحشه يبقا حاول تشوفلها حل بعدين
    انا: حاضر
    ولاء مشكت دماغي وقربت وباستني بوسه طويله فضلنا نمص شفايف والسنة بعض وانا امسك بزازها وافرك حلماتها وهي تتأوه وتتلوا تحتي
    بعدين نزلت على كسها الحسو وامص بظرها وافركو ونزلت لخرم طيزها ودخلت صباعي الكبير وانا بلحس كسها وماسك حلمة بزها الشمال وهي حاطه ايد على ايدي الي على بزعا والايد التانيه على دماغي ومغمضه وبتتأوه وكسها بدأ يجيب افرازاتو .. بعدين اتعدلت وحطيت زبي على خرم طيزها وبدأت ادخلو براحه واكلعو براحه وانا بقرص حلماتها ونزلت ابوسها وهي مغمضه وهايجه على الاخر .. فضلت انيك فيها شويه براحه وشويه بسرعه وهي تصوت تحتي ونزلت بإيدي على كسها افركو لحد ما جابت عسلها على بطني وانا لسه بنيك في طيزها بعدين قلبتها على بطنها وحطيت مخده تحت وسطها وفتحت ظيزها ودخلت زبي وكان الزيت كتير وافرازات كسها نازله على خرم طيزها وصوت ارتطام اجسامنا وانفاسنا واهات ولاء تحتي ماليه الاوضه .. فضلنا شويه وهي على بطنها تحتي وبعدين وقفت نيك
    انا: في وضع عايز اجربو
    ولاء: وضع اي
    انا: انا هنام على ضهري وانتي تقعدي على زبي
    ولاء: ماشي
    انا اتعدلت ونمت على ضهري وولاء جات فوقي ومسكت زبي دخلتو في طيزها وقعدت عليه .. والوضع دا جميل جدا بالنسبه للناس الي جربتو عارفه قد اي هو ممتع بالنسبه للراجل او الست .. فضلت ولاء تطلع وتنزل وانا بقرص حلماتها بعدين شديتها وفضلت ابوسها لحد ما جبت لبني في طيظها وهي بطلت وفضلنا نبوس بعض واقفش حلماتها لحد ما زبي نام وطلع لوحدو من طيزها ولبني طلع وراه بعدين نيمتها على ضهرها ونمت جمبها وانا بفرك كسها وابوسها وفضلت افرك كسها ونزلت الحسو وانا ببعبص خرمها بتلت صوابع وهي تصوت من الشهوه والهيجان لحد ما اتشنجت ونزلت ميتها ورحت نمت جمبها ونمنا في حضن بعض عريانين لحد تاني يوم

    صحيت تاني يوم ملقتش ولاء جمبي وكنت زي ما انت لسه عريان .. طلعت من الاوضه سمعت صوت الدش شغال وعرفت ان ولاء جوا .. دخلت عليها الحمام ف اتخضت
    ولاء: يابني خضيتني في اي
    انا: مفيش بس قلقت لما ملقيتكيش جنبي
    ولاء: طب اطلع برا لما اكمل هطلع اجهز فطار لما تخلص انت
    انا دهلت وقفلت الباب وبقرب منها: لا انا هستحما معاكي وكمان عايز ادعك ضهري احلق دقني وشعر زبي وانتي هتساعديني
    ولاء: ياعم خلص بس ولما ترجع من المدرسه هنعمل الي انت عايزو
    انا: لا دلوقتي
    وقربت منها زنقتها في الحيطه واحنا تحت الدش والميه كانت سخنه فضلت ابوس فيها وسحبت لسانها امصو وايدي احت لكسها وهي كانت سانده على الحيطه بإيدها .. بعدت عنها وهي خدت نفسها بعدين لفيتها وخليتها تسند رجل على الغساله ورجل على الارض وايديها وراسها على الحيطه واحنا تحت الدش
    ودخلت زبي في طيزها كانت هي هاجت وبدأت تتجاوب معايا وتفتح خرمها وانا دخلت زبي وفضلت انيكها براحه .. ولفيت ايدي ورحت على كسها فضلت افرك فيه .. وللعلم اي واحده لما تتناك من كسها او طيزها وانت نزلت تفرك كسها وركزت على بظرها هتهيج وتبقا عجينه في ايدك .. المهم ولاء هاجت وفضلت انيك فيها لحد ما قربت اجيبهم فطلعت زبي وخليتها تميل ضهرها تسند على القعده بايديها وانا وراها دخلت زبي وبدأت انيك بسرعه شويه لحد ما جبتهم في طيزها .. بعد كدا استحمينا وطبعا مش بطت اقرص حلماتها وابعبص طيزها بصوابعي وهي كان عاجبها الوضع ومبسوطه وخليتها تحلقلي دقني وشعر زبي وشعر طيزي كمان .. وهي بتحلق في شعر زبي بسألها
    انا: انا شايف جسمك مش فيه ولا شعره يعني
    ولاء: بخلي البت خلوت تعملي سويت لما اروح عندها .. وانا كمان بعملها وانضف جسمها هي مره وانا مره
    انا: ومين الي عليه الدور ينضف التاني
    ولاء: انا هنضف ليها المره الجايه
    انا: امتا؟!!
    ولاء: النهارده
    انا: احا مفيش خروج للنهارده انا ماسدقت ماما تطلع يومين عشان ننبسط وانتي تروحي لخلود؟!!!!
    ولاء: ياعم مش هتأخر كلها ساعتين وارجع .. بعدين هي غابت من المدرسه النهارده مخصوص عشان كدا وبقالنا اسبوع مش اتقابلنا والبت مولعه
    انا: طب هقولك .. هتروحيلها بس بشرط
    ولاء: شرط اي
    انا: تصوريلي الي هتعملوه فيديو
    ولاء: انت اتجننت ولا اي
    انا: نفسي اشوفكو مع بعض .. مش قادر اتخيل حلاوة الوضع
    ولاء: طب ودي هعملها ازاي
    انا: انا معايا كاميرا صغيره صورتها حلوه وفيها مساحه تسجل ٢٠ ساعه .. خديها معاكي ولما تبدأو شغليها وحطيها في مكان يكون كاشف الاوضه من غير ما خلود تاخد بالها ولما تخلصو يبقا هاتيها معاكي من غير ما تحس
    ولاء: موضوعك كدا صعب وممكن يخلي خلود تزعل مني
    انا: عشان خطري حاولي ... ارجوكي
    ولاء: طيب ماشي
    خلصنا وطلعنا من الحمام كل واحد لبس هدومو وولاء جهزت فطار سريع وفطرنا ورحت طلعتلها الكاميرا وقلتلها تشغلها ازاي ونزلت انا وهي وراحت هي لبيت خلود وانا رحت اقعد على القهوه وقابلت كام واحد من صحابي وفضلت تلت ساعات ونص لحد الساعه ٢ الضهر لقيت ولاء بتتصل
    ولاء: ايوا يابني انت فين كدا
    انا: بره قاعد على القهوه
    ولاء: طيب انا مروحه اهو وصورت زي مانت طلبت
    انا: ماشي قابليني عند """"""ؤ
    ولاء: تمام ماشي هستناك هناك
    طلعت من القهوه ورحت لولاء لقيتها مستنياني
    ولاء: كنت فين كل دا ياعم انت
    انا: معلش كنت مع صحابي
    ولاء: طيب يلا نروح
    انا: انتي اتغديتي ولا لا
    ولاء: لا هما عزمو عليا وانا رفضت ونزلت
    انا: طب يلا هنتغدا برا النهارده ونروح
    ولاء: اشطا
    رحنا لمطعم بحريات وطلبنا سمك وجمبري ورز بسمتي وسلطه
    ولاء: شكلك ناوي على ليله طويله النهارده
    انا: انا مش هحلك بس انتي اصبري عليا بس
    كلنا وخلصنا وطلعنا اتمشينا شويه لحد البيت وكانت الساعه داخله على ٧ بالليل طلعنا الشقه وخدت الكاميرا وصلتها بالكومبيوتر بتاعي وسبت الفيلم يتحمل عليه بحيث اتفرج عليه بعدين .. طلعت ورحت على اوضة ولاء لقيتها قافله الاوضه ف بخبط
    انا: افتحي يا ولاء قافله الباب لي
    ولاء من ورا الباب: استنا شويه بس ويبقا هنادي عليك
    انا: بتعملي اي طيب
    ولاء: هتعرف بس بعد شويه
    سبتها ودخلت اوضتي وقلعت هدومي بقيت بالبوكسر بس وطلعت اتأكدت ان الفيلم اتحمل وخالد رن عليا وانا عملت التليفون صامت ومردتش .. فضلت مستني ربع ساعه لحد ما ولاء ندهت عليا .. رحت فتحت الباب واتصدمت من المنظر .. ولاء وقفه ولابسه قميص نوم اسود شفاف فوق الركبه مكشوف من عند الصدر وفارده شعرها وحاطه ميكأب خفيف وسكسي وبارفان جميل جدا .. انا بصفر واسقف ورحت مسكت ايدها ولفيتها
    انا: اي الجمال الفاجر دا .. من امتا واحنا كدا
    ولاء: يعني عجبتك؟
    انا: هو اي الي عجبتيني انتي تجنني
    قربت منها وبدأت ابوس فيها واسحبها للسرير فشدتني وسابت ايدي
    ولاء: استنا مش دلوقتي
    انا: انا مبقتش قادر استحمل بقا
    ولاء: اصبر بس
    وراحت على الكومبيوتر بتاعها وشغلت اغنية رقص بلدي وجابت طرحة ولفتها على وسطها وبدأت تهز بوسطها وترقص وانا على السرير قاعد بأسقف ولما تقرب طيزها مني اضربها ضربه خفيفه عليها .. بعدين قمت وبقيت ارقص معاها واقرب منها وهي تبعد واحضنها من وره واحنا بنضحك وعيونا كلها شهوه .. الاغنيه خلصت واترمينا انا وهي على السرير وبقيت اتأمل ملامحها والمس حدودها وشفايفها بإيديا وانا مركز في عنيها
    ولاء: بتبصلي كدا لي
    انا: مش مسدق نفسي .. معقول كل الجمال دا بين ايديا وملكي ؟!!! ولا دا حلم وهصحا منو
    ولاء حضنتني وقربت من وداني: لا مش حلم انا فعلا معاك دلوقتي وموجوده عشان ابسطك وبس
    وباست خدي وقربت لشفايفي وتهنا في بوسه طويله مليانه حب وشهوه وهيجان .. بعدين اتقلبت فوقها وببوس شفايفهت وانا ماسك بزها الشمال وبفرك حلمتو وايدي التانيه على كسها وعسل كسها كان نازل .. فضلنا نحضن ونبوس بعض واحنا مغمضين ومش بنتكلم ونزلت حمالات القميص وفضلت انزل فيه لحد ما قلعتهولها خالص وبقت ملط تحتي وهي ايدها على زبي من فوق البوكسر .. بعدين بعدت عنها وقلعت البوكسر وسألتها
    انا: بتعرفي تمصي ولا بتقرفي
    ولاء: مش جربت قبل كدا بس كنت بلحس كس خلود
    واتعدلت وقربت بقها من زبي : انا شفت فيديوهات مص هحاول اقلدها
    وبدأت تبوس راسو وتلحسها بعدين دخلت نصو في بقها وفضلت تطلع وتدخل فيه وتشفط بعدين تطلعو وتحلبو شويه بإيدها وتدخلو تاني وتمصو بعدين دخلتو لحد الاخر وتطلعو وهي بتلعب في بيوضي .. وانا كنت على اخري ومستمتع جدا ومكنتش مسدق الي بيحصل .. لحد ما قربت اجيب لبني ف خليتها توقف ونيمتها علي بطنها ورفعت وسطها وبدأت الحس كسها من ورا والحس خرم طيزها وادخل صباعي الكبير والفو جوا وادلك فرتة طيزها واضربها ضب خفيف وهي من المتعه والشهوه مكانتش مبطله صويت .. وقطع متعتنا رنة تليفون ولاء .. اتخضينا احنا الاتنين وقمنا مفزوعين ولفينا ماما بترن
    انا: دي ماما خدي ردي عليها
    ولاء: احيه انا اتخضيت وقلبي وقع من مكانو
    انا: متخافيش ردي عليها ولو سألتك عليا قوليلها في اوضتو بيزاكى
    ولاء ردت وحطتها على السبيكر: الو .. ازيك يا ماما
    ماما: انا تمام يا حبيبتي واناي عامله اي
    ولاء: كويسه الحمد***
    ماما: دايما يا قلبي .. وعمر عامل اي .. هو فين
    ولاء: في اوضتو قاعد بيزاكر
    ماما: *** معاه .. انا بس اتصلت كنت بطمن عليكو وبقول اني جايه يوم الجمعه الصبح
    انا وولاء بصينا لبعض واحنا متفاجئين وتداقين
    بعدين ولاء ردت: طيب خير .. يعني خالي بقا كويس؟
    ماما: اه يا حبيبتي هو طلع من المستشفى وفي البيت دلوقتي انا هقضي معاهم اليوم بكره وارجع بالليل وهكون عندكو الصبح
    ولاء: طيب يا حبيبتي تيجي بالسلامه .. باي
    ماما: باي
    الخط اتقفل . . . .
    انا: يعني قدامنا بكره بس بعدين
    ولاء: اه بكره بس
    انا: انا مش رايح المدرسه بكرا يبقا هروح الدروس بتاعة الضهر بس
    ولاء: ماشي بس انا مضطره اروح الكليه بكره عشان فيه محاضرات
    انا: نا تحاولي تغيبي بكره وقولي لصحباتك تجبلك المحاضرات طيب
    ولاء: مينفعش عشان الدكتوره هتلخد الغياب وغير كدا ورايا عملي ف مش هقدر اغيب .. بعدين انت زعلان لي روح دروسك عادي ولما ترجع هكون انا جيت ونقضي بقيت اليوم في حضن نعض
    انا: طيب طيب
    ولاء خدت بالها اني اتقمصت فقربت مني وحضنتني
    ولاء: انت زعلان لي مانا معاك في نفس البيت هو ان هاجرت؟
    انا: مفيش بس كنت عايز اقضي معاكي وقت اكتر لوحدنا
    ولاء: متقلقش ماما كدا كدا بتنزل عشان الدروس وبنكون لوحدنا تلت ساعات كاملين .. غير كدا هي نومها تقيل ف هنقضي الليل في اوضتك
    كلامها فرحني وطلعت من حضنها وبستها
    انا: بحبك يا لولا
    ولاء: وانا كمان بموت فيك يا روحي
    وحضنتها وبوستها وفضلت ابوسها وادعك بزازها ورجعت نيمتها على بطنها ودخلت صباعين في طيزها وانا بلحس كسها من ورا وهي هاجت وفضلت تتأواه وتتحرك زي الحسه تحتي
    ولاء: آآآآآآآآآآآآه .... كان يا حبيبي كمااان .... ايوا الحس كمان قطع كسي وبعبصني .... بعبص اختك الشرموطه اكتر .... ااااااااه يا طيزي كماان مش قادره
    انا هجت وجبت اخري وطلعت فوقها وجبت الزيت ودهند زبي وخرم طيزها وحطيت زبي على باب طيزها وبدأت ادخلو لحد ما دخل كلو وبدأت انيكها براحه وانا نايم بجسمي فوقها ولفيت ايديها ومسكت بزازها وانا بفرك حلماتها .. بدات اسرع اكتر وانيكها بسرعه وعنف وهي تحتي بتصوت وتتأوه وتقولي كمان نيكني اكتر وانا فضلت انيكها بسرعه وهيجان لحد ما جبت لبني في طيزها وجسمي ارتخو ونمت فوقيها
    ولاء: لبنك دافي .. حاساه جواي .. احساس جميل أوي
    انا: انتي الي ظيزك دافيه ومهيجاني مووووت
    بعدين فكرت شويه وسألتها
    انا: ولاء .. هو انتي لو اتجوزتي علاقتنا دي هتستمر
    ولاء سكتت شويه وردت: مش عارفه بس انا بصراحه عايزها تستمر ومش هعترض لو جات فرصه
    انا: وهتخليني ادخلو في كسك؟
    ولاء ضحكت: طبعا هتدخلو في كسي وطيزي وبوقي وكل حته .. انا بحبك ومش اقدر استغنا عنك
    قمت من عليها ولفيتها نيمتها على جمبها وحضنتها وبوستها وانا بحسس على ضهرها ونزلت لطيزها امسك في فردة طيزها وابعبص خرمها بعدين نيمتها على ضهرها وجيت عند كسها ونزلت الحسو وصوابعي في طيزها وفضلت ابعبصها والحس كسها وافرك بظرها وهي بتتأواه وتتحرك لحد ما جابت ميتها في بوقي بعدين قومت من عليها لقيت الساعه بقت ١٠ ... ف بكلمها
    انا: انا جعت
    ولاء: وانا كمان
    انا: طيب هتجهزي عشا ولا نطلب من برا
    ولاء: مش قادره اتصل انت واطلب من بره
    انا: طيب
    سبتها وطلعت على اوضتي لقيت خالد اتصل عليا ف رنيت على مطعم وطلبت فرخه مشويه وجمبها زر وسلطة طحينه وعيش وكدا .. بعدين رنيت على خالد ورد عليا
    انا: الو
    خالد: اي ياعم بقالي ساعتين برن عليك
    انا: معلش التليفون كان صامت مسمعتوش
    خالد: طيب .. هو انت ماجتش المدرسه لي طيب
    انا: حسيت نفسي تعبان شويه ومقدرتش اطلع
    خالد: سلامتك ياعم هو انا اصلا ملاحظ عليك بقالك اسبوع مش مظبوط وشكلك متغير
    انا: اه فعلا
    خالد: طيب هتيجي بكرا
    انا: لا مش جاي بس هاجي الدروس
    خالد: اشطا وانا هاجيلك البيت ويبقا ننزل للدروس سوا
    انا: اشطا
    قفلت مع خالد ودخلت الحمام وبعد شويه سمعت جرس الباب ف طلعت ولبست هدومي وفتحت وخدت الاكل وحاسبت عليه ودخلت الاكل المطبخ ورحت لولاء لقيتها نايمه عريانه زي ماهي ف صحيتها وقلتلها تدخل الحمام لما اجهز الاكل .. وطلعت على المطبخ وحطيت الاكل في صحون البيت وطلعتو على السفره واستنيتها لما تيجي وجات وبدأنا ناكل ونتكلم
    انا: يعني خلاص اكيد هتروحي الكليه بكرا
    ولاء: معلش بقا غصب عننا
    انا: تمام .. الواد خالد هيجي يقعد من المدرسه ويجي عليا ونقعد مع بعض لحد الضهر وننزل الدروس سوا
    ولاء: تمام وانا كدا كدا هاجي لما تنزلو انتو ويبقا هجهز غدا ليك لما تيجي
    انا: طيب
    ولاء: شفت الفيلم بتاعنا انا وخلود؟
    انا: لسه مافتحتوش
    قعدنا نرغي في اي كلام لحد ما خلصنا اكل ولمينا السفره وخلصنا كام شغله في البيت وكنسنا الارضيه سوا ورتبنا السراير واخر سرير كان اوضتي لما خلصنا قعدنا نريح جمب بعض على السرير واتكلمنا
    انا: بقولك اي
    ولاء: قول
    انا: عايز اعمل واحد كمان
    ولاء: لا ياعم انا طيزي خدت لما زهقت النهارده منك ومن خلود
    انا: طيب خلاص .. طيب هنعمل اي دلوقتي
    ولاء: يلا ننام .. انا هدخل اخد شاور سريع وادخل انام
    انا: ماشي
    ولاء دخلت الحمام اخدت شاور سريع ربع ساعه وطلعت وانا دخلت وراها ولما طلعت فتحت اوضتها لقيتها لبست هدومها واتغطت ونامت ف قفلت الاوضه ودخلت اوضتي ولبست فانيله بيضا نص كم وبنطلون ترينج كحلي وفتحت الكومبيوتر ودخلت على الفيلم واول ما فتحتو ظهرلي ولاء وهي بتظبط الكاميرا على رف في زازية الحمام وهي قالعه ملط وعملت بإيديها لايك قدام الكاميرا .. بعد دقيقه خلود دخلت عليها الحمام وكانت قالعه هي كمان واوووووووف على الي شفتو​


  • نا اسمي عبده قاعد ف قريه ف المنصوره
    لينا جران الس ومراته وعندو ولد و3بنات
    بنات 16سنه والبنتيين صغيرين مالهمش لازمه هما والواد ف القصه

    الام اسمها هدي وهيا اسمها فاطمه امها عندها 35سنه وابوها 45 سنه

    فاطمه دي كانت بتحبني بس انا مش بهتم بحكايه الحب دي
    انا عندي 24 سنه
    وبصراحه امها جسمها فاجر زي جسم فيفي عبده كده بس اقل شويه
    كنت ايام بتخيلها وبضرب عليها عشره وهيا بتكنس الشارع بيتهم لازق في بيتنا
    انا كنت ببص عليه من الشباك وشوف الفرق بتاع طيزها الكبيره وهيا موطيه بتشيل الكنسه جوزها بيشتغل ف المنصوره ف بنزين بتاعت العمده
    وهيا بتطلع الساعه 9 المستشفي بتاعت بلدنا شغاله هناك بتنضف وكده وليها وعرفه دكاتره كتير وكده بقالها كتير شغاله هناك هيا كل يوم بتشوفني وانا ببص عليها وهيا بتكنس بس عادي بنسبالها بنتها اتجوزت وهيا عندها 16 سنه اتجوزت واحد 30 سنه وخوها بيشتغل ف مصر حلاق
    الدور التاني بتاعها مصبوب بس ع الاحمر شقه ابنهم واحنا كذالك بردو
    بيتنا ف وش بعض والشارع بتاعنا صغير يعني عرضو حوالي مترين ونص كده
    وهما عندهم فراخ ف الدور التاني وانا طبعا قاعد طول الوقت ع السطح وكل ماسمع صوت الفراخ اعرف ان في حد فووق وافضل ابص من غير ماتشوفني وبشوفها بقميص نووم عادي ونص صدرها بين وبزازها مدلدله اووي وبتظهر من الجنب انا زبي بقي زي الحديده حوالي 18 سنتي كده فضلت ابص عليه ولعب ف زبي لحد مانزلت عليها
    فضلت فتره مشغول ومكنتش مركز معاهم بسبب شغلي وكده
    ف يوم لما روحت البيت لايت ناس شغاله عندهم بقول ل اخويا الصغير ايه دول قالي محمود بيغفك الشقه بتاعتو
    طلعت ع سطحنا وببص عليهم فيهم واحد صحبي قزحت من سطحنا ع سطحهم الدور الاول الفرق بين البيتين مترين ونص بس من فوق متر بس عشان البروز وكده قاعدت معاهم وهيا مش بتروح الشغل عشان الناس الي شغاله عندهم وكده ندخل بقي ف الجد اسف ع التاخير بس عشان تعرفو الي حصل القصه دي حقيقيه سكس www.sexnet1.com

    تاني يوم قاعد معاهم فوق لايت هدي بتنادي عليه من تحت عشان اعطيهم الشاي انا نزلت وكل تفكيري فيها اساسا
    وعيالها الصغيرين بيلععبو بره الشارع
    باخد منها الشاي وانا علي درجه السلم وهيا لسه جاي عليه راح اتعنقلت ف عتبت الباب راح الشاي وقع ع الارض ووقع ع رجلي شويه وهيا وقعت علي وشها بس مفيش شاي جه عليها
    بس هيا داخت من الوقعه وانا رجلي وقع عليها شوي كده
    بسرعه دخلت الحمام وكبيت عليها ميه وكانت بتحرق اوي عده 10 ثواني ورجعتلها تاني حولة اسندها وحطيت ايدي تحت بطها وايدي بتخبط ف بزها وحاسس بسخنيه اووي وزبي وقف اوووي وهيا تقيله وقفت معايا وانا بحاول احك فيها باي طريقه قاعدتها ع الكنبه ونيمتها كده وجبتلها ميه بعد شويه بقت تمام بتقولي انت حصلك حاجه وريتها رجلي لايتها مهريه كده راحت جبتلي مرهم وهدنت رجلي وهيا كل ماتحسس علي رجلي زبي يولع هيا شفتو وعملت نفسها ماخدتش بالها خلصت وقامت راحت المطبخ تعمل شاي تاني انا قومت وراها اكلمها وببص علي طيزها وهيا بتبص علي زبي من تحت لتحت لايتها بتحط السكر ف الكوبيات
    روحت حاشر زبي ف طيزها وايدي علي بزازها لايتها بتزقني وانا لازق فيها جامد
    بتقولي بتعمل ايه ابعد عني قولتلها ماتعليش صوتك الناس فوق تسمعنا
    هيا خافت شويه وانا بفعص ف بزازها وحك زبي جامد ف طيزها موقع اباحي عبر الرابط التالي www.egysex.net
    المقاومه بتاعتها قلت خالص
    روحت بايد علي كسها من فووق العبايه وحسست عليه اوووي لايتها بترجع بطيزها لورا قولتلها حلو مردتش عليه
    روحت رافع العبايه بتاعتها كانت لابسه بنطلون ومن تحت كلوت داخل بين طيزها خالص بنزلت البنطلون وهيا سايحه خالص ونزلت الكلوت الاسود وخليتها تحط وشها ع الحوض وطيزها ترجع لورا
    وعلطول حاطط زبي ف كسها من ورا كنت بدور علي اي خرم وخلاص
    زبي دخل ف كسها وهيا بتزووم براحه وانا اقولها كسك حلو اوووي وديق ياوسخه
    اقولها حلو ولا اخرجو لايتها بتقولي حلو اوووي نيكني جاامد اوووي ماتنكتش من اسبوعين ياعبده نكني جاامد ااااه اااه زبك حلو اوووي قولتلها وطي صوتك يالبوه الناس تسمعنا تقولي كسم الناس انا كسي مولع نار
    اقولها انتي طلعتي شرموطه اووي
    لو كنت اعرف انك شرموطه كده كنت فشخت كسمك من زمان يالبوه
    قالتلي انا كنت اودامك وكنت بحب اوطي اودامك عشان تشوف طيزي وكنت شيفاك يوم ماكنت بتبص عليه وانا بقميص النوم وانا عند الفراخ وكان نفسي تطلع تنط عليه وكنت حلقه شعر كسي ومزبطه نفسي تعرف لما نزلت قعدت العب ف كسي وتخيلك انك بتنيك في ونزلتهم مرتين
    قولتلها لدرجادي ياشرموطه فضلت انيك فيها جامد واخدتها ع الكنبه ونيمتها ع الكنبه وركبت فوكها وهيا علي ضهرها وقعدت احك زبي علي كسها قالتلي دخلو بقي بسرعه عشان الناس الي فوق اتاخرت عليهم ف الشاي
    قولتلها كسم الناس ده انا هجيبلها عصير من عندنا بس خليني انيك برحتي قةلتلي قبل ماحد ينزل قولتلها ماشي روحت مدخل زبي ف كسها جامد فضلت انيك فيها ياجي خمس دقايق لايتها لفت رجليها حولين وسطي وقولتلها هنزل ابعدي رجلك مردتش عليه وخفت تحبل مني لايتها بتقولي نيك ف كسي نيك اوووي نسيت كل حاجه وفضلت انيك لحد مانزلت لبن كتير ف كسها فضلت نايم عليها شوي ومصيت بزازها قولتلها يخربيتك هتحبلي مني قالتلي انا حطه لولب عشان خلاص معدناش هنخلف تاني
    راحت قاعده لايت البن بينزل من كسها ضحكنا ولبست انا وهيا قالتلي انا هخلي البن ده ف كسي هحتفظ بيه قولتلها ياكسمك ده انا مش هرحمك كل شويه هنيكك قالتلي لا انا كده هتعب منك روحت قايم وهيا قامت قولتلها قومي اعملي شاي للرجاله لما اعملهم عصير عندنا روحت واتشطفت وروقه نفسي
    ورجعت عندهم تاني والبنتين الصغيرين قاعدين ف الصاله وهيا بتعمل الغده وانا كنت داخل بازازه عصير منجه ف ايدي وضربتها علي طيزها وهيا وقفه اتجعزت
    راحت قاعده ف الصاله عند العيال وانا بصراحه زبي وقف وكان بين اوووي
    روحت قافل الباب
    وقالتلي بتقفل الباب ليه العيال قاعده قولتلها العيال صغيره مش عرفه حاجه
    العيال بتتفرج علي التلفزيون وقاعدين ع الارض اودام التلفزيون
    وهيا قاعده علي الكنبه روحت مطلع زبي من بنطلون الترنج وقولتلها شوفي تعبان ازاي قالتلي ياخربيتك هتعمل ايه
    قولتلها ماتخفيش من هنيكك اودام العيال قالتلي امال هتعمل ايه بزبك الهايج ده قولتلها مصيه قالتلي انا عمري مامصيت قبل كده
    قولتلها جربي اعتبريه مصاصه يلا بقي عشان اطلع للناس الي فوق
    طلعت لسانها وبتلحس زبي قولتلها ياخربيتك حطيها ف بوقك بقي راحت مدخلها راسو وبتمص فيه حلو اوووي
    روحت مدخلو كلوو وهيا كنت روحها هتخرج راحت زقتني قولتلها خلاص زبي اودامك انتي حره فيه راحت مسكها تلغب فيه بايديها وتدخل راسو وتمص في حلو اوووي وبتلعب ف فتحت زبي بالسانه

    سكس - ايجي سكس - السكس - مقاطع سكس حيوانات - نسوانجي - صور سكس نضيفة - بورنو نسوانجي - سكس ام وصبي - فلم سكس - تحميل سكس محجبات - نيك حماتي - سكسي محارم .

    قولتلها يخربيتك ده انتي مخترفه
    دخليه شويه بقي قعدت تدخلو شوي شوي لحد مادخل كلو فضلت تمص اوووي وانا كنت علي اخري قولتلها هنزل راحت مخرجها قالتلي نزلهم ف ايدي
    روحت فاتح صدرها وحاطط زبي علي صدرها من فوق ومنزل كلو علي صدرها لايتها قامت جابت تيشرت ومسحتهم وروحت عدلت نفسي وطالع للناس الي فوق قاعدت معاهم شوي ولايتها بتنده عليه عشان الغدا
    روحت قايلهم يلا يارجاله الغدا قالولي هنخلص بس المونه الي ف ايدينا وهننزل
    قولتلهم ماشي نزلت انا لايتها ف المطبخ قولتلها خمس دقايق وهينزلو
    قالتلي ماشي خليك عشان تاكل معاهم بقي قولتلها انا هاكلك انتي دلوقتي قالتلي انت اتجننت قولتلها مش هينزلو دلوقتي يالبووه طلعي بزازك امصهم شوي قالتلي زمانهم نزلين قولتلها باب مقفول لازم يخبطو قالتلي بس بسرعه بقي
    طلعت بزها وفضلت امص في بزها اووي لحد نا الحلمه كانت هتتخلع من مصي وفضلت ابدل فيهم لحد ماحسيت برجل نزله علي السلم روحت خرجت من باب الصاله وهيا فتحت ليهم وقاعدو ياكلو وانا جيبت حاجه ساقعه وجيت واكلت معاهم وكلو تمام هما طلعو يشتغلو وانا قولتلهم هروح مشوار وجاي ع السريع
    هيا عرفه اني مش هروح ف اي حته قولتلها جهزي نفسك علي ماجيلك يالبوتي ضجكت قالتلي لا انسي

    قولتلها هنشوف رجعت ليها بعد خمس دقايق مردتش تفتحلي قاعدت اخبط لحد مافتحت قالتلي مالم الباب هيتكسر دخلت عليها وقفلت الباب ورايا وعلطول مسكت بزازها وبوسته بوسه طويله لحد مابقت لزقه ف الحيطه وزبي بيخبط ف كسها وانا اززوق جامد فيه
    وايدي بتفعص ف بزازها وببوس فيها
    رفعت العبايه بايدي ونزلت البنطلون بتاعها وهيا وقفه روحت مدخل زبي ع الواقف كده قاعدت افرش ف كسها بزبي ودخل راسو ف كسها وانا ماسكو وهيا ااااه اااه اااه براحه دخلو بقي انا تعبت دخلو كسي تعب كسي بينزل تعبت بقي دخلو
    قولتلها دخليه انتي يالبوه
    مسكتو بايديها ودخلتو علطول ف كسها وانا زقيتو جامد لايتها بترفع نفسها لفووق روحت مخرج زبي قالتلي دخلو تاني بسرعه قولتلها اصبري
    روحت نازل عند كسها قالتلي هتعمل ايه روحت بوسة كسها لايتها بتتنفض اووي ومطلع لساني ومشيتو علي كسها رايح جااي وهيا ااه ااااه ااه بتعمل ايه اول مره اجرب كده روحت مدخل لساني ف كسها لايته بتقولي انا هنزل ااااه روحت مدخل صبعين ف كسها ودخلهم جاامد وهيا كانت هتصوت بس مسكت نفسها لليتها بتنزل ف ايدي روخت وقف وحطط عسلها علي زبي ونايم علي الارض وهيا ركبت فوقي وظخلت زبي ف كسها وهيا قاعدت تنط علي زبي اووي قالتلي انا تعبت ياعبده خلاص راحت قايمه دخلت بيها ع السرير بتاعها ونيمتها علي وشها وطيزها كبيره شوي راحت فرد رجليها خالص وداخل بين رجليها ومدخل زبي ف كسها من ورا فضلت ياجي خمس دقايق وحسيت اني هنزل روحت منزل ف كسها قومت روحت
    ابنها رجع من مصر تاني يوم كان الجمعه
    وبنتها كانت جايه غضبانه واني قالتلي ان بنتهم هتطلق جوزها مش بياكلها وبيخرجها بقميص النوم بره الشقه بتاعتها وطبعا مكنتش عارف انيك هدي تاني بسبب ابنها الي طول اليوم ف البيت وبنتها الي رجعت وطبعا بنتها كانت بتحبني ولما رجعت انا فرحت اووي انها رجعت وطبعا بقي مفتوحه وعندها 17سنه وابوها عايز يطلقها بس لما تكمل 18سنه عشان وطبعا نمت مع فاطمه دي بس ف بيتنا لما كانت بتاجي ل امي وتاخد منها اي حاجه

    سسكس - سكسس - سكسامهات - محارم روسي - تحميل افلام نيك - سكس اخ واختة - محارم مصري - محارم عربي - تحميل افلام سكس - نيك حصان - مقاطع نيك عربي - نيك مصري محارم .


  • اولا اعرفكم بنفسي انا احمد من سوريا مقيم في السويد عمري ٢٥ سنة طويل جسمي رياضي وعاشق للسكس بكل انواعه قصتي اليوم مع اختي الجامعية واسمها مروة.
    تبدا قصتي مع اختي التي تصغرني ب ٣ سنوات عندما انتقلت للعيش معها في نفس البيت بسبب احكام شغلي انا مثل كل الشباب عاشق السكس ومتابع للافلام وقارئ للقصص ولكن لم اتخيل اني سوف اعشق اختي حتى يوصلني حبها الى اغتصابها بالمرة الاولى ومن بعدها تمانع قليلا ولكن تستسلم مباشرة وهنا ابدا بتفاصيل القصة.
    انتقلت للعيش مع اختي بسبب شغلي كما ذكرت وبدات العمل بدوام كامل من الصبح الى الساعة ٤ كل يوم وفي احد الايام رجعت الى البيت باكرا بسبب انه لم يكن لدينا عمل فتحت الباب ودخلت فسمعت صوت اختى تغني في الحمام فتسللت الى الداخل بدون صوت وكانت قد تركت الباب مفتوح قليلا لانها تعلم بانني لا اعود الى البيت باكرا وعندما نظرت من الباب رايت ملاكا يستحم وليس بشر وكانت المياه تنزل على جسها ذالك المنظر الذي لا استطيع وصفه دعوني اوصف لكم جسمها الجباااااااااار اختى ذات بشرة بيضاء وشعر اسود طويل و طولها متوسط تقريبا ١٦٠ ووزنها متطابق معها ولكن لديها صدر كبير وطيزها ااااه من طيزها كبيرة الحجم مثل المطب رائعة بكل ما تعنيه الكلمة من معنى فاخذت اشاهد المنظر بكل شهوانية انتفض زبري وصار كالسيف مشدود على اخره فصرت افركه واضرب عشرة على منظرها ولكن لم تكتمل معي لانها قاربت على انهاء حمامها فركضت مسرعا الى باب البيت

    تحميل نيك محارمتحميل سكسي عائليتنزيل افلام سكسسكس زوجات اجانبنيج امهات روسينيك امهات اجنبيتحميل سكس محارمسكساوي مصرتحميل نيك عربي - نيك محارم -السكسافلام مص الزب - سكس محارم - تحميل سكس محارم - سكس نسوانجي - سكساوي .

    فتحته واغلقته بقوة حتى تعرف اني عدت فدخلت غرفتي وبدات الافكار تتوالى في راسي وبدات اعداد الخطط لكي انهي شهوتي غيرت ملابسي وطلعت الى الصالون وجلست اشاهد التلفاز وخرجت اختى الى الصالون وهي تلبس بيجاما طويلة جلست وقالت لي لقد عدت باكرا اليوم قلت لها ليس لدينا شغل اليوم لذلك عدت باكرا فقالت لي انا سوف اذهب لغرفتي لكي ادرس اذا اردت شيىئا قلي قلت لها انا ادبر نفسي فذهبت انتظرت قليلا ثم ذهبت الى الحمام واخذت اشم ملابسها الداخلية وكانت رائحتهم جميلة جدا فضرت عشرة عليهم وانا اتخيلها. ذهبت الى غرفتي ونمت قليلا واستيقظت مساء خرجت من غرفتي الى الصالون فرايتها جالسة تشرب قهوة قالت احضر العشاء قلت لها طبختي قالت لا فقلت خلص انا سوف واحضر عشاء جهاز خرجت واحضرت وجبتين عشاء وعدت واكلنا وبدائنا نتكلم عن دراستها وعن شغلي وقالت لي انا ملت من كمية الدراسة وضغط الدراسة قلت لها حضري نفسك غدا سوف نخرج ونفضفض عن انفسنا فسالتني اذا لدي عمل فقلت لها نعم ولكن سوف اخبرهم اني مريض تاني يوم افطرنا ولبسنا وخرجنا نمشي في السوق ونشتري الملابس ومن بعدها ذهبنا الى مطعم تغدينا وبعدها بحثت عن سينما لنحضر فيلم ومن حسن حظي كان الفيلم فيه مشاهد ساخنة ونحن نشاهد الفيلم نظرت اليها فاذا وجهها احمر ويملؤه الخجل انتهينا وذهبنا الى البيت دخلنا البيت وغيرنا ملابسنا وجلسنا في الصالة قليلا وسالتها اذا انبسطت بالمشوار فكانت راضية جدا وسالتها عن الفيلم فقالت انه لم يعجبها سالتها لماذا فلم تجب فانا عرفت السبب انتهى اليوم الثاني وانا لم يغيب مشهدها بالحمام عن بالي ابدا ومرت الايام وتوالت الاسبايع وانا اقرا قصص المحارم واشاهد الافلام واضرب عشرة عليها وهي في مخيلتي ولكن في يوم من الايام مرضت كثيرا من كثرة الضغوط والدراسة واخذتها الى المشفى وفحصوها وقالو لنا مجرد ضغوط وبحاجة الى راحة اخذتها للبيت ودخلنا غرفتها وقلت لها ما بتتحركي من سريرك وانا ادبر امور المنزل لمست رأسها فكانت حرارتها مرتفعة ذهبت واعددت الكمادات الباردة وبقيت بجانبها طول الليل فكانت تنام وتفيق وانا بجانبها اراقب حرارتها وجسمها في نفس الوقت اسيقظت وقالت ان ظهرها يولمها قلت لها تحتاجين مساج قالت لا فقلت لا تخجلي فانا اخوك فذهبت واحضرت الكريم وقلت لها اشلحي البيجاما فقالت لا فقلت خلص ارفعيها فرفعتتها قليلا وبدات ادهن ظهرها من تحت لفوق وانا ارفع البيجاما وهي تنزلها قلت لها تمددي فقالت خلص هيك بيكفي فدفعتها وبدات افرك ظهرها قالت ماذا تفعل قلت لها انا اريد راحتك يا اختي الحبيبة فهدات قليلا الى ان طلبت منها ان تفك حزام الستيان فرفضت وحاولت النهوض فمنعتها وهداتها وقلت لها خلص براحتك انهيت المساج ببعض اللمسات الجميلة ع خصرها وبطنها وثاني يوم وضعت فكرت اني لازم انيكها اليوم ومر اليوم وانا افكر الى ان حل المساء ولم تظبط معي اي فكرة سوا الاغتصاب اي انيكها غصبا عنها ذهبت لغرفتها فكانت تدرس اخذت الكتاب ووضعته على الطاولة وبدات اكلمها ان تخفف قليلا من دراستها عشان صحتها وبدانا نتكلم ونضحك ونمزح فصرت اضربها ع اماكن حساسة لكي اثير شهوتها ونتعارك عن طريق المزح فاضربها ع بزازها وع افخاذها وهي تضحك وتقول لي توقف ارجوك ساموت من الضحك ولكن في عقلي قلت لها سوف تموتين من النييك بعد قليل فصرت ازيد حركاتي وقوتي الى انها شعرت بشي ليس طبيعي فحركاتي فقالت توقف لا اريد اللعب واريد ان اكمل دراستي فقلت لها ليس الان بدات احرك يدي على فخاذها بقوة وهي تحاول ابعاد يدي وتدفشني لكي ابتعد عنها فقلت لها ارجوك اسمعيني انا بحاجة لافراغ شهوتي وانا بصراحة احبك واريد النوم معك فصرخت علي وتقول اطلع من غرفتي ولا اريدك ان تعيش معي فدفعتها على السرير واغلقت الباب وذهبت نحو السرير فهي حاولت الهروب ولكن امسكتها من يديها وحصرتها عند الباب وبدات اقبلها وافرك بزازها بقوة وهي تصرخ وتبكي فاخذتها ورميتها ع السرير وارتميت فوقها وثبتها وبدات اقبلها من فمها الجميل بقوة وهي تبكي ولاكن لاتستطيع الحراك من تحتي فوقفت وخلعت كنزتي وبنطالوني وبقيت بالبوكسر فصرخت وقالت لا ارجوووك

    تحميل نيك محارم - تحميل سكسي عائلي - تنزيل افلام سكس - سكس زوجات اجانب - نيج امهات روسي - نيك امهات اجنبي - تحميل سكس محارم - سكساوي مصر - تحميل نيك عربينيك محارم -السكس - افلام مص الزب . 

    وبنخرب بيتي قلت لها لا تقلقي لن اؤذيك ابدا ولكن اهدي فلم تسمع كلامي وبقيت تبكي وتصرخ وتضربني ع صدري فضربتها كف قوي ع بزها وامسكتها بدا العب ببزازها بقوة و اشلحتها البلوزة التي تلبسها وكانت تلبس تحتها ستيانة سوداء ع بزازها فهجمت عليها بتمي وبدات المص في بزازها من فوق الستيانة واشلحتها البنطلون والكلسون دفعة واحدة فبقيت بالستيانة وشلحت البوكسر وظهر زبي الطويل والعريض وامسكتها من شعرها واجلستها ع ركبتها واجبرتها على رضاعة زبي فادخله بتمها الى اخره بقوة واخرجه وهي تكاد ان تختنق ومن شدة البكاء والرضاعة فبقيت على هذا الحال الى ان قربت ان اقذف المني فاخرجته وكبيت المني ع صدرها ووجها وكنت اول من يجيب ضهره ع القمر هههههه هي ظنت اني قد انتهيت ورات زبي يعود الي وضعه الطبيعي فهدات قليلا الي ان هجمت عليها واشلحتها الستيانة وبدات اكل حلماتها الي ان وقف زبي من جديد اجبرتها ان تعمل وضعية الكلبة وبدات افرك زبي على فتحت طيزها وكانت ضيقة جدا فبدا اوسعها قليلا من إصبع الي اصبعين ال الخ…… حتى توسعت قليلا وهيات زبي وهي تصرخ باعلى صوتها وتقول لاااااااا بترجاااك لااااا وقف حباب لا تعمل فيني هيك ولكن لم اكن اسمع سوا صوت شهوتي وادخلته بقوة وصرخة بتعلى صوتها ااااااااااااااااههههه لاااااااااا ااااااااااه حاج بكفي وبقيت على هذا الحال تقريبا ١٠ دقائق الي ان قذفت لبني داخل طيزها واخرجته لونه مختلط بين الدم والمني ونيمتها ع ضهرها وبدات احلس كسها ابو شعرات خفاف وهي تشد شعري وتعصر راسي فعرفت انها سوف تقذف فبدات لحس كسها بقوة وافركه بقوة حتى صرخت صرخت القذف وبعدها نامت مباشرة وانا بقيت اتلذذ بزازها واكلهم وبعدها تركتها وقمت عملت حمام ورجعت نمت جنبها عاري حتى استيقظت وبهدلتني وضربتني وانا فقط اضحك بدون اي ردت فعل فقامت ودخلت الحمام ولااسف قفلت الباب ورائها فلم استطيع الدخول ورائها ونيكها تحت الدوش ولكن فعلتها في غير يوم وكان منظر رائع جدا حيث المياه تتساقط علينا وزبي في طيزها ويدي تفرك بزازها ويدي التانية تفرك كسها الاحمر وبقينا علي هذا الحال ليومنا هذا حيث انها تستعصي قليلا باضربها كف فقط فتوافق مباشرة وكنت كل ما بدي انيكها اضربها ع طيزها حتى تصبح حمراء ومن بعدها انيكها وحكيت لها كيف رايتها وهي تستحم . والختام

    اصدقائي اشكركم لاكمال قراءة القصة واستسمحكم عذرا لطولها ولكن اتمنى ان تكون اوفت بجمالها وان اكون اوفيت بالشرح الممتع لهذه القصة اخوكم احمد

    سكس سما المصريسكس نسوانجي محارمسكسي ءىءءافلام نيك اخوات- مقاطع سكس اونلاين-تحميل نيج عراقي - مشاهدة افلام سكسسكساوي اخواتسكس امهات سحاقافلام نيج محارمتحميل سكس محارم - تحميل افلام جنسفيديو سكس مصر . مشاهدة نيك محارم - سكسعرب .


  • قصص سكس المعلمة الهايجة والممحونة علي الطلاب قصص جنسية , انا معلمة بشتغل فى مدرسة اعدادي لسة متخرجة من حوالي 5 شهور . المهم انا مش معلمة شاطرة خالص اخر حاجه كنت بافكر فيها هى التدريس وعمدى فى الفصل 30 تلميذ وكلهم اولاد في الاول كنت
    بتكسف من نظرتهم ليا وانا بكتب على السبورة أو قاعده على المكتب بس بعد كدة مبقتش اتكسف وبقيت بستمتع باللحظة اللى بحس فيها ان حد بيبص عليا وعلى جسمي، كل ما الاحظ حد بيبص علي جسمى بحس بقشعريرة غريبة وكنت بستمتع اوى بهيجانهم عليا وكنت بعد الحصه بلاقى نفسى كلوتي مبلول من الهيجان كانت اول مرة في حياتي احب جسمى بسبب نظرات الناس ليا
    هما فعلا كانوا اعدادى بس كانوا بيبصولي كتير ابتديت احرك جواهم مشاعرهم كنت دايما بلبس بالطو وانا في المدرسة لكن تحت البالطو بلبس جيبة قصيرة شفافة عشان تبين الكلوت بتاعى وكان جى سترينج والبلوزه برضه كانت بتبين البرا (السنتيان) ، مرة دخلت عليهم وقلعت البلطو وحطيته على الكرسى ولفيت علشان امسح السبوره سمعت همهمات ساعتها الدم جرى في عروقى وتعمدت اني امسح بالراحة علشان اديهم فرصة اطول يبصوا فيها على جسمى وهو بيتهز ورميت الطباشيرة على الارض ونزلت اجيبها بس من غير ما اتنى رجلى ، وطيت وانا واقفة شوية وبعدين نزلت جبتها وهما طبعا ماشالوش عنيهم من على طيزى

    محارم عربي اونلاين - شاب ينيك امة - تحميل سكسي اجنبي - صبي ينيك امة - تحميل سكس مصري - سكس اخوات هولنديون - تحميل سكس امهات - تحميل نيك امهات - سكس محارم عربي - عرب نار - مقاطع نيج نسوانجي - تنزيل سكس عربي - سكسي محارم عنيف - اخ ينيك اختة .
    كنت حاسه ساعتها ان كل العيال الصغيرة دي ازبارها واقفة عليا وهايجانين على جسمى , المهم كملت كتابة علي السبوره وبعدين قعدت على الكرسى وحطيت رجل علي رجل وكان كل شويه حد ينزل يجيب القلم ويغيب تحت علشان يتفرج علي رجلى لحد مانزل تقريبا نص الفصل وانا كنت كل شويه اهز رجلى وافتحها وارجعها تانى حتي اللي كان بيجيلي علشان اصحح كراسته كنت مبخليش عينيه تفارق بزازى وكنت بشوف ازبارهم وهى هتفرتك البنطلون ولقيت ولد قاعد في الدكة الاخيرة بيضرب عشره قلت اهيجه اكتر وقمت وقعدت على الديسك وكنت بتكلم معاهم والف وشى ناحية السبوره وافتح رجليا علشان يبصوا علي كسى من قريب
    و ساعتها مقدروش يمسكوا نفسهم كانو كلهم ماسكين بتاعهم وكل واحد بيحركه بطريقة مختلفة ومنهم كانو بيضغطوا بفخادهم علة بتاعهم كنت بحس بيهم وهما بينزلوا المنى بتاعهم كنت بشوف في عينيهم وهما بيجيبوا انا كمان ساعتها كنت هايجة قوى وكنت عايزة امسك بزازى أو احسس علي كسي كنت عايزة حد يطفى النار اللي جوايا كان نفسي كلهم ينيكونى ويقطعولى جسمى من النيك وقعدت علي الكرسى وطلبت منهم انهم يقربوا كلهم ويقفوا حواليا وفعلا التلاتين بقوا واقفين زى الدايره وانا جواها وريحت ضهرى على الكرسى وفتحت رجليا وطلبت منهم انهم يغمضوا عينيهم وطلعت لكل واحد زبره وقعدت امصلهم كان حوليا تلاتين زبر رفيع بس زى الحجر كان فيه ولاد لما امسك بتاعهم كانوا بينزلوا علي طول
    بس انا بعد ما قلعتهم البنطلونات خليتهم يفتحوا عينيهم وكلهم شافوا بعض وهما عريانين علشان ما يتكسفوش من بعض وبقيت اخد كل واحد من راسه واحطه علي حتة من جسمى علشان يبوسهالى أو يلحسهالى كانوا عاملين زى النمل على جسمى وكنت بحركهم عليا زى ما انا عايزه ماسبوش حتة فى جسمى وانا كنت ببدلهم على كسى لحد ما الاقي حد بيلحس كويس واسيبه يكمل والزبر اللي يعجبني ماسيبوش خالص وقمت من على الكرسى وهما مش سايبنى وقعدت على ركبى وسندت على الارض وسيبتلهم جسمى كان ساعتها بيحصل فيا كل حاجة كنت فى قمه متعتى ونشوتي كانت طيزى بتتقطع من النيك , ازبارهم ماكنتش كبيرة بس كانت مكيفانى قوى

    تحميل نيك في الساونا - سكساوي امهات - نيك ام خليجية - تحميل سكس اخوات - تحميل سكس عربي - اب ينيك بنتة - مقاطع نيك اجنبي - سكس ابيض - نيك موزة - تنزيل سكسي امهات - سكس نسوانجي .
    وحلمات بزازي كانت حاتجيب دم من كتر العض والمص فيهم وشوية تحتيه بيلحسولي كسى وبقي كان بيمص خمس زبار في وقت واحد واللي كان بيجبهم جوا طيزى اللي بعديه يكمل عليه كانت طيزى كلها لبن كنت بقول لهم يجيبوا جوايا مكنتش بخلي حد يطلع بتاعه وهو بينزل كنت بخليهم ينزلو جوايا جسمي كان بيقشعر لما بيحس باللبن وهو دافي وبيدخل فيا وكنت بعد كل واحد احسس علي فتحه طيزى وهيا مليانة لبن فضلت كده مكانوش بيشبعوا كنت سايباهم لحد ما نارى تهدى بس نارى ماكنتش بتبرد لدرجه اني اجرت شقة وبقيت ادى فيها دروس من النوع ده والفصلين اللي كنت بدرسلهم بقوا يجيبوا زمايلهم معاهم وبرضه نارى مكنتش بتتطفي .
    سكس - نيك - سكسي - سكس محارم - سكس امهات - تحميل سكس  - محارم عربي - ابن ينيك امة - سكس اخوات - تحميل سكسي تحميل نيك - عرب نار .


  • إليكم قصتي مع زوج أختي السافل وكيف عرفني على عالم جديد، في يوم استيقظت في السابعه صباحا كعادتي وايقظت ابني رامي للذهاب للمدرسه وكان مجدي زوجي يستيقظ في السابعه والنصف واخذت هذا اليوم اجازة من عملي لاني كنت اشعر بارهاق وتعب يغلب عليه التعب النفسي وبعد ان خرج زوجي وولدي من المنزل دخلت غرفتي وحاولت النوم الا اني وبدون ارادة اخذت ذكراياتي تلح عليا من بداية معرفتي بمجدي زوجي وخطبتنا فهو شاب وسيم ناضج طموح روتيني جدا في كل علاقاته حتي بعلاقته الجنسيه بيه انا العادي والطبيعي والمتبع وبس يعني لازم علشان يمارس الجنس معايا لابد ان يكون بالليل علي السرير وبطريقه روتينه لا بدايه ولا نهايه ولا ملامح ولا متعه وانا مثل اي ست اريد ان استمتع بحياتي الجنسيه وليه اسلوب في اثارتي ومتعتي يعني انا بحب المقاومة الاغتصاب التجديد عدم الروتين ولو حاولت ان امتنع عنه بدلال ودلاعه يغضب ويعتقد اني مش عاوزاة برغم انه لو فكر قليلا هيعرف اني عاوزاة جدا هيعرف من رعشه صوتي وانا بقولو لا ابعد هيعرف من حرارة جسمي وسخونه انفاسي واحمرار وجهي ورعشه شفايفي وللاسف استسلمت للمارسه العاديه والمتعة الناقصه سنوات وانا اقاوم واهرب من اي تفكير من اي ضعف وحاولت ان افهمه من بعيد ولكن لا حياه لمن تنادي فمنعني خجلي من الثورة عليه والغضب من اسلوبه برغم جمالي وجسمي المثير استسلمت برغم شهوتي وحرماني استسلمت برغم سني الصغير استسلمت وخرجت من ذكرياتي علي جرس الهاتف ووجدتها أختي كانت مسافرة من فترة واخذنا نقلب الاحاديث واحكيلها وتحكيلي عن حياتها وحياتي عن خصوصيتها وخصوصياتي وكانت حياتها علي عكسي تماما مع زوجها الذي تربى في اوربا وعاش بتقاليدها وانفتاحها في كل شئ حتي الجنسيه واتواعدنا بزيارتها لي هي وزوجها يوم الجمعة واخبرت زوجي وحضروا يوم الجمعة هي وزوجها الذي كان غايه في الوسامة واللباقة والمرح


    الا اني لاحظت نظراته واسلوبه الجرئ في امتداحي ووصفي وانتهي اليوم وذهبت لعملي في اليوم اللي بعده ورنت عليا أختي وطلبت مني قضاء بعض المشاوير معاها هي وزوجها لانها اصبحت لا تعرف الجديد في البلد ووافقت واستاذنت من عملي وذهبت معهم بالسيارة ولاحظت نظراته واستمر بمدحي باسلوب اكثر جراءة وانا لا استطيع منعه واقنعت نفسي بان هذا عادي عندهم وطلبت مني زوجته ان اذهب معاها للكوافير ثاني يوم ولكني تاخرت عليها لان ظروف العمل منعتني وانا منعت نفسي لما علمت اني سأمر عليها في شقتها وهو موجود حتي يخرج وفعلا ذهبت في وقت متاخر وضربت الجرس وفوجئت بزوجها يفتح الباب ليه ورحب بيه ودخلت وسألت عن أختي إلهام فقال انها اعتقدت اني مش هروحلها فخرجت لوحدها فاعتذرت له وقلت له ارجو يا عماد تبليغ اعتذاري لها فحاول جلوسي متعللا انه عاوز يقدم واجب ضيافتي وفعلا قام عمل عصير وجلست اشرب معاه واخذ يكلمني عن حياته باسلوب غريب وجرئ وانا اصرخ بداخلي اريده ان يستمر واريده ان يسكت مش عاوزة اسمع مش عارفة كل شئ جوايا اتلخبط فشعر هو بذلك فبدا في توجيه كلامه عليه علي براءة وشي وعيوني ورقبتي وصدري وانه نفسه يمتلك جسم لشخصيه زي شخصيتي وتسمرت قدماي وعجز لساني عن اني اوقفه عن ما يقول ولكنني شعرت بيده تتحسس شعري ولا اعلم اين وكيف جلس بجواري واخذت صوابعه تلمس خدودي وشفايفي ولكني فجاءة ولا اعلم ازاي قمت جريت خرجت وانا عاوزة ارجع وعاوزة امشي بجد مش عارفة وذهبت لبيتي احتضنت ابني وكنت في قمه العصبية علي زوجي واول مرة اطلب منه اني عاوزاه واخذت كالمجنونة احضنه واحرك ايدي علي جسمه علي زبه علي كل شء فيه ولكن ماذا افعل لوحدي وهو لا يعلم غير العادي والطبيعي وقمت وانا غير مستمتعة وبدون رعشتي واتصلت بي أختي وقالت مستنتنيش ليه انا متاخرتش جاء يوم طلب مني زوجي السفر معاه لعمه لانه مريض
    وهو هياخد رامي ابننا معاه ولكني رفضت لان عندي شغل في البيت وقالي انه هيسافر بكرة الخميس وهيرجع الجمعة وعرفت أختي وجات يوم الخميس سهرت معايا واتكلمنا في كل شئ حتي في السكس وكل شئ فيه وعن زوجي وزوجها وازي بيمارس معاها وفنون السكس ومتعته وفجاءة رن جرس الباب وفتحت وجدت عماد بابتسامته وقالي ايه مش كفايه عليكو كدة ودخل وشرب الشاي معنا ولاحظت زيادة نظراته وكلامه مع زوجته الصريح في السكس امامي متعمد كدة وارتعشت ولاحظ هو رعشتي وسخونتي ولكنه انقذ الموقف وطلب انه يمشي لانه هيوصل زوجته البيت وعنده معاد مهم وفعلا مشيو وسلمت عليه أختي ومد ايده هو يسلم عليا ولا اعلم كيف احتضضن ايدي وضغط عليها بطريقة كان من الممكن ان انهار واقع وخرجوا قصص سكس عربى ودخلت غرفتي اتحسس جسدي صدري بطني كسي كل شئ فيه غمضت عيوني وحاولت تاني ابعده عن تفكيري ولكنه الح عليا في خيالي واخذ يعبث بي في خيالي وانتفضت علي جرس الباب وفتحت وانا مستغربه الساعة قاربت الواحدة نص الليل وتسمرت مكاني وسكت عماد ايه جابك ومش عارفة ازاي دخل وازاي قرب مني وقالي علشان وحشتيني عماد اخرج اخرج وهو يتقدم وانا ارجع للخلف عماد ارجوك من فضلك اخرج وجدت ظهري في الحيطة وهو يضع ايدة علي وسطي عماد بلاش ابوس ايدك اخرج مش هخرج انا عاوزك لا لا لا ارجوك وقرب مني ونفسه علي وشي ولقيت لسانه علي وشي علي كل وشي لا يا عماد لا اخرج انا مش كدة ومش عاوزة كدة قالي لا انتي عاوزاني جسمك بيصرخ بزازك وانا أقوله اسكت وزقيته وشدني من ظهري وحضني من ظهري واول مرة اسمع كلام صريح
    عاوزك عاوز انيكك وانا اصرخ واقوله أنت حيوان اسكت بقا كفايه واخذ يعصر بزازي وانا اقاومه وابعده وشعرت بزبه على طيزي من ورا كان زبره واقف غريب وقالي انتي عاوزاني اسألي جسمك كله ومعرفش ازاي بقيت علي الارض وهو فوقي واخذ يشيل البادي من عليا ويحط ايده علي صدري من تحت البادي وانا اصرخ ارجوك صوتي هيعلي بلاش فضايح وباسني من بطني بلسانه وقلعني البنطلون وانا اقاومه واشده وقالي لازم اشوفه امتعه واتمتع بيه كسك السخن ده وشد الاندر وفجاءة حط وشه كلو علي كسي وصرخت عمااااد انا مش كدة انتي مش كدة بس عاوزاني عاوزة زبي ولقيته جلس علي صدري وزبو قدامي ورفع وشي ووضع زبه علي شفايفي وشد شعري من تحت مصي مصي لا ارجوك سيبني لا ممممممو لا ممممم وحطه جوا بقي مصي مصي علشان يقف وينيكك لا لا أنت سافل ممممممم وبقيت عريانه وهو بيلحس كل حته في جسمي كفايه مش قادرة كفايه وفتح رجلي وحسيت اني خلاص هيدخل ومش عارفه اعمل ايه حاولت وفشلت قاومت وفشلت ودخل زبه جوايا وصرخت اي اي اي اييي عماد شيلووو خرجه قالي هينيكك يا اجمل وارق انسانه وفضل يدخل ويخرج وقاومني ولفني علي بطني ولحس ظهري ورفع وسطي ودخله في كسي وانا اصرخ ليه كدة ارجوك حد يسمعنا عماد مش قادرة ااااه وهو ماسكني من ورا ويضربني على طيزي ويدخل
    اوي كسك حلو طعمه ريحته وانا اصرخ بس من الشهوة من المتعة من السكس من النيك ايوة انا اول مرة اتناك ااة يا عماد من جوايا عاوزاك نيكني يا عماد من غير رحمه من غير شفقه اااااه وقام نمت عليه ودخلته انا بايدي وفضلت اطلع وانزل وهو كمان اااااه واخذ يعصر بزازي ويمصها وقمت ونام عليا وناكني تاني وهو رافع رجليا واصبح كسي لفوق جدا واخذ يدخل ويخرج زبه اااااه عماد ليه ليه ليه اوفففف ليه انا هموت نفسي ااااه انا عاوزاك ااااح نيكني جامد وشعرت انه بينزل قصص نيك وخرجه قبل نزول كل لبنه وطلع علي بقي ووشي ونزل الباقي عليا وانا لاول مرة ارتعش للمرة الرابعة في مرة واحدة وقام عماد ودخل الحمام وانا ببص للسقف ومشي وانا لا اعلم دموعي ولا استطيع ايقافها استمتعت وندمت ومن يومها هربت من أختي وحست هي اني مش عاوزاها بعدت وسافرت وخدت معاها غلطتي الوحيدة أو غلطة ظروفي أو غلطة زوجي أو غلطة زوجها.

    افلام سكس حيوانات - تحميل افلام سكس - افلام نيك حيوانات - تحميل سكس - تحميل سكس حيوانات - تحميل سكسي - تحميل سكس محارم - تحميل نيك - تحميل نيك محارم - تنزيل سكس - سكس - سكس حصان - سكس حيوان - سكس حيوانات - سكس كلاب - سكسي - صور سكس - سكسي حيوانات - صور نيك - نيك حيوانات - سكس .

     





    تتبع مقالات هذا القسم