• في هذا القسم باقة كبيرة من صور سكس نيك جودة عالية يضم هذا القسم ايضا صور سكس عربي واجنبي محارم ومتحركه للمشاهدة والتحميل مجانا . صور سكس نيك .


  • الابن الغبي والام المتناكة اسمي لؤي ابلغ من العمر 24 وامي اسمها لوليتاتوفي ابي الذي كان مريض عندما كان عمري 18 سنة وهو يملك شركة سياحة وعندماتوفي قامت امي بادارة الشركة امي كانت امرأه ذات جسم متناسق وبزاز كبيرة ايجسمها كان جيل جداًجداً بالنسبة لامراه في سن 48 تبدا قصتي عندما تخرج منالجامعة حيث كنت اذهب مع امي للشركة لاتعلم طبيعة العمل واسافر معها عندماتصطحب الكروبات السياحية حيث كنت اعلم ان امي تتناك لكن من من لا اعلم لانكنت اعلم ان امي ذات عانة كثيفة مملوئه بالشعر لان ابي كان يحب المرأهالمشعرةلاني لا اذكر اني دخلت عليها ووجتها نائمة ترتدي ثياب اكثر مرةوجدتها مستورة فيها كانت ترتدي قميص نوم لا يستر اي شي كانت مستعدة للنيكمن ابي . بالمناسبة اني الولد الوحيد للعائلة كما اخبرتكم هي تولت امورالشركة اي كانت تسافر مع كروبات الشركة السياحية وانا احيانا اذهب الى بيتخالتي او ابقى وحدي بالبيت حسب ايام الدوام وعندما تعود من السفر كنت الاحظان شعر عانتها خفيف اي قد ازيل في وقت قريب في بداية الامر كان الموضوعطبيعي لان كثيرا ما كنت اراها عارية وراشكال مختلفة تعمد لمتابعة الموضوعهل ان امي بتتناك بعد وفاة ابي الذي يكبرها ب 13 عام لابد ان السنواتالاخيرة كانت خالية من الجنس وخصوصاً ان المرض اهقه حيث قررت اراقبها قبلالسفر حيث كانت منهمكة بالعمل وباجراءات السفر وفي الليل رايتها ذات عانةمشعرة طبيعي وفي الصباح ذهبت مع الكروب الى اوربا كما اخبرتكم تقوم بجولاتسياحية وانا مارست ايامي طبيعية اذهب الى الجامهة وعندما اعود اذهب الى بيتخالتي لاتناول الغداء الذي كانت قريب من منزلنا ثم اعود الى المنزل لامارسالجنس مع صديقاتي او امارس العادة السرية وعندما عادت رايتها وهي خارجة منالحمام بالبرنص المفتوح كما اخبرتكم لاتتحرج مني ذات شعر خفيف على عانتهااي انها قامت بحلاقتها واوووووووووو كان المنظر مذهل مارست العادة السرية

    افلام سيكو - افلام سكش - سكس سكس بورنو - نيك محارم - سكس حيوانات - سكس امهات - سكس محارم - نيك امهات - سكس - افلام سكس .

    واستمرت الامور على حالها وانا في حيرة من امري وماما بتتناك الى ان تخرجمن الجامعة وقمت بالذهاب معها للاستعداد لاول كروب سياحي لتعلم كيفية ادارةالكروبات لانها في المستقبل ستكون مهمتي وسارت الامور على حالها وسافرناالى اوربا وهذه المرة بالاخص روما وصلنا ليلا الى الفندق وقامت بترتيبالبسبورتات الخاصة بالمسافرين واجراءات الحجز الخ ..ثم ذهبنا الى غرفتناالتي كانت (دبل بيد) اخذت دش ولجئت الى الفراش بينما لوليتا (امي) كانتترتب الحقائب وكانت لاترتد سوى حمالة الصدر وكلسون ثم ذهبت الى الحمام لاخذالدش وعند خروجها اطفأة اضواء الغرفة وبقي سوى التيبل لامب واتت جمبي وانااندهشت كانت ترتدي قميص نوم مغري جدا ولا ترتدي تحتة اي شي كما في العادةحيث كانت بزازها كبيرة وذات هالة كبيرة وجميلة وردية اللون وكس ريرى اي شيئمنه سوى الشعر فانتصب زبري لا حظت هية ذلك وقالت مالك اجبتها الي يشوف هيججمال وهيج جسم سكسي اش يصير بحالة ابتسمت ووضعت قبلة جمب شفتي ونمنا وفيالصباح اوقضتني امي وذهبنا للافطار في الفندق مستعدين لاجراء جولة في روماوكانت جولة جميلة وعدنا للفندق الساعة الرابعة عصرا ثم وقت الخروج مرة اخرىالساعة الخامسة عصرا لاجراء جولة اخرى تنتهي بالثامنة مساءا وعند عودتناقالت اني مجتاجة الى جلسة مساج فذهب الى الرسبش ثم عادت الى الغرفة وسالتهالم تعملي مساج ؟ اجابت سوف ياتي الى الغرفة قلت لها ساخرج اذا قالت لا خذراحتك شو مكسوف من لوليتا حبيبي قلت لا اكيد لا انطرق الباب فتحتها كان رجلاسود (زنجي) طويل ذو عضلات وجسم متناسق يجمل حقيبة صغيرة ويرتدي ملابسرياضية دخل الغرفة هاي هاي سال عن الحمام لتغيير ملابسهِ ذهب الى الحمام فيهذه الاثناء قامت امي بخلع ملابسها التي شرت وحمالة الصدر ليضهر الصدر الذيحلمت ان المسه ثم خلعت البنطلون والكلسون الذي كان صغير جدا واصبحت تماماعارية خرج الزنجي من الحمام وفرش لها منشفة (قطعة قماش كبيرة ) على السريرونامت على ظهرها ووضع قطعة قماش اخرى صغيرة بدأت من هالات بزازها منتهيةبتغطية شهر العانة وهو بجوارها اي بجوار السرير بدا بوضع الزيت على الاجزاءالعلوية من الرقبة ثم الكتف ثم اخل يدة تحت بزازها بحركات مغرية نزولات الىاقدامها وطلب منها ان تنام على بطنها ووضع قطعة القماش فقط على طيظها وبدابتزييت وتدليك جسمها من الاعلى الى اسفل الاقدام بطريقة سكسية وتجل اكبرقضيب ينتصب ثم طلب منها الذهاب الى الحمام لغسل الزيت قامت شبه مغمى عليهاذهبت الى الحمام وكانت القطعة الكبيرة التي وضعها تحتها ابتلت يبدوا انهاجائت بضهرها بعد خمسين دقيقة تقريبا خرجا من الحمام وامي مبتسمة وهية

    سكساجنبي - تنزيل سكس - سكسي بنات - نيكامهات - فيديو جنس - نيك بنت وامها - بورنو حيوانات - سكس مجاني - نيك قوي - فيلم نيك - افلام سكس - نيك سكس حماتي - مقاطع اباحية .

    لاترتدي سوى قطعة قماش واضعتها على اكتافها وتغطي جزء من بزازها وكانتمحلوة العانة يبدوا انها ازيلت اثناء الغسيل والزنجي يرتدي الروب حيث كانمن الاسفل مفتوح قليلا استطعت ان اشاهد قضيب اسود شبه منتصب يسير امامالزنجي امتدت على الفراش بنفس الطريقة على ضهرها ولكن هذه المرة لاتضع قطعةالقماش والزنجي جنبها قام بتدليك اكتافها ثم بزازها المنتصبة الحلمات الىاسفل الاقدام وطلب منها ان تنام على بطنها وقام وجلس على ارجلها اسفل طيظهااي بوضع الفارس وكان يتحرك حركات كي لا ارى ما يفعل لكن تمكنت ان ارى انهوضع زبرة داخل كس لوليتا وهي تنهدت واندفعت للامام قليل وكانت انفاسهامرتفعة عندها خرجت من الغرفة لاتركها تاخذ راحتها اثناء سيري في الممرمتوجها الى الاسنصور سمعت اهات عالية جدا جلست في اللوبي واني كنت بحالةيرثى لها لماذا طلبت مني ان ابقى اراها ام كانت بصورة عفوية ؟ لماذا قامتبحلاقة عانتها امامي ولم تسترها بل تعمدت ان اراها ؟ هل هي كل سفرة بتتناكزي كده ؟ واسئلة كثيرة كم انا غبي من زمان امي تتناك ولكن قررت بعد تقريباساعة وربعان اصعد وارى ماذا تفعل هل مستمرة في النيك ام انتهت عند فتحي بابالغرفة كان لدي نسخة اخرى من مفتاح الغرفة الالكتروني كان زبي منتصب ويرغببالانفجار ولم اسمع اي شي يبدوا انتهت وجتها نائمة على السرير ولا ترتدي ايشي وقطع الفاين على الارض وعلى السرير خلعت ملابسي باكملها ونمت جمبها وقلتلها ارتحت لوليتا ام تريدين ان نكمل فاجابت بابتسامة وباشارة القبول بالرأسوضعت يدي على بزازها واليد الخرى على شعرها ووضعت قبلة على رقبتها وثمشفتها ثم بادلتني الشعور بعد تردد بسيط وضعت ليانها داخل فمي وانا كذلك ثمنزلت على بزازها المنتصبة الحلمة نزولاً بمنطقة اعانة الرائعة المحلوقة تواًبشفرة حلاقة رجالية قبلتها ووجت بعض مني الزنجي ثم ادخلت اصبعي في كسهاوزنبورها في فمي الى ان جائت بضهرها في فمي ابتلعت كل قطرة انزلتها معالعلم كانت ممزوجة بمني الزنجي لكنها كانت لذيذة قمت برفع قدمها اليسرى علىكتفي وادخلت زبي فيها وبحركات بسيطة جئت بظهري في كسها وكانت كميته هائلةلم انزل بهذه الكمية من قبل وقمت ووضعت زبري في فم امي لتعصر مابقي من منيثم نمت على ظهري وهية مستمرة بمص قضيبي وبحركات سكسية حيث كانت تمسك الخصيةباظافرها وتلحس راس زبي بلسانها الى ان انتصب مرة اخرى ونامت على جنبهاونمت خلفها اي وجهي مقابل ضهرها ووضعت زبي في كسها ثم تغيرت الوضعية الىاناقتربت من حافة السرير واقفتا على ركبتها ووجهها على السرير اي المعروفعلى هذا الوضع الفرنسي مع ملاطفات باصبعي لفتحة طيظها وجئت بظهري للمرةالثانية ولكن في فمها هذه المرة بحيث لم تسقط قطرة واحدة الا وهية في فمامي ثم طلبت من النوم لانها كانت متعبة جدا ونما سويا وفي الصباح صحيت وذهباخذ دش اندفعت باب الحمام وقالت ممكن اخذ الدش معك يا نياكي وحممتهاوحممتني ومارسنا الجنس تحت الدش ومارسنا عمل الشركة والكروب الساحي حسبالبرنامج ثم في الليل مارسنا الجنس وجائت بظهرها اكثر من سبهة مرات واناستة مرات وفي اليوم التالي ذهبنا الى الشاطئ وارتدت البكيني ودخلنا الماءوكانت مداعبات جميلة حيث انا احسد نفسي على هذه المتهة الت ي تمتعني ياهاامي ولحد الان انا مستمر في النيك مع امي ولكن متى ما هية ارادت وانا اردتولكن هي الان ربة بيت وانا الذي ازاول نشاط الشركة كم مارست الجنس مع اجانبومع سواح ومع اناس كثيرين ولكن مثل كس لوليتا وعانتها الجميلة وشعرتهاالكثيفة لا اجد

    سكس تخان - سكس تبادل امهات - جنس حيوانات - سكس صعيدي - سكس ساخن - نيك الاخت - افلام اباحي - مشاهدة سكس - تحميل نيك - سكس تجسس - افلام سكس ميلفات .


  • كنت أعيش لحظات حالمة من المتعة والسعادة بين أحضان خالتى (سناء) ، نسبة فى أعماق انهار السحاق ، وقد غرقت فى فيضانات متتالية من انهيار سدود الحرمان ، وفات افرازاتى من مهبلى تختلط بافرازاتها وقد تطابق الكسان مهبلى على مهبلها الرائع الجشع ، فقدت الأنفاس تماما بين قبلاتها و امتصاص لسانها و شفتيها ، و انهارت قوتى بين عضاتها الشبقية لثدييى و افخاذى ...، توسلت فى همس وضعف قريبة من الموت (موش قادرة اى لمسة خلاص )، و فجأة سمعنا صوت باب الشقة و وعواء ابنها (كريم) الذى يدرس فى السنة النهائية ب كلية علوم جامعة حلوان ينادى عليها (نأنؤ. ... نوأتى أنوئتى يا لبوة .... نوأة ...نونة ..... يا بت يا نوأة ... انا جعان قوى يا نأنؤ ) ،
    همست سناء و هى تسرع بارتداء الكلوت .... (البغل ابنى جه. .. ياللا قبل ما يشوفنا كدهه عريانيين فى حضن بعض ... موش عاوزة يعرف حاجة ... ياللا بسرعة قومى ) .... قلت لها (كنت عاوزة ارتاح شوية ... بس راح ادخل التواليت أنزل العرق و اعمل تواليت و امشى ارجع بيتنا ... حا اكلمك فى التليفون بالليل )
    اسرعت إلى التواليت و وقفت فى الباني وراء الستار اطرطر. ...عالواقف طبعا. .. غاوية اطرطر و انا واقفة ... مزاج لذيذ .. و اخدت دوش ساقع. .. و بدأت اجفف جسدى و آداعب بزازى بالفوطة. .. كسى مولع من اللى جرى له مع سناء ... زنبورى. . بظرى. .. أو كما يسميه الدكتور (س ) عشيقى يسميه (القرنفلة ) منتصب منتفخ بارز ... و قبة كسى حمراء متورمة و الشفايف فى كسى منتفخة. ... ولازال كسى يفيض بوسائل المتعة بلا توقف يبلل افخاذى حتى كعبى قدمى. ....

    مشاهدة سكس - فيديو سكس - فيلم نيك - فيلم سكس - تحميل نيك - مشاهدة نيك - تنزيل سكسي - نيك - سكس .
    اندفع باب الحمام و دخل (كريم ) عاريا تماما حاملا قضيبه الشبه منتصب بين يديه و أخذ يتبول باندفاع شديد .. أفرغ خمسين لترا من البول الأصفر بقوة فى التواليت .... دلك قضيبه مرتين ... فإذا افاجأ انه أصبح ممتد غليظا منتفخا كعواميد الإنارة فى الميادين. . يضطرب ويقف عاليا يضرب بطن (كريم ) فى عصبية ، و إزاح الستار ، فرآنى فى دهشة المفاجأة عارية و سقطت الوطن من يدى أحاول إخفاء بزازى ... همس كريم (انت هنا يا سالى ؟ ، انتظر لما تخلصى واللا ممكن تغسلى لى ظهرى ؟ ، انت بنت خالتى رقية و موش غريبة ، طول عمرنا ... ) قلت تعالى بسرعة اغسل لك ظهرك قبل أمك سناء ما تحس أن انا لسة ما نزلتش ، و انفتح ماء الشاور الدش ، و بدأت اغسل له جسده و رأسه و ظهره بإلصابون الكثيف ، تحسست اردافه .. و بدون شعور ولا تخطيط .. تحسست فتحته الشرجية. .. و ضغطت برفق اصبعين فيها ... أنزلقت اصابعى للآخر. .. وبدأت انيكه بأصابعى بقوة تزداد تدريجيا بقوة وسرعة ... أخذ يلهث وتقطع أنفاسه و قد التصق صدرى وبزازي الشبه كبيرة فى ظهره الناعم الشاب القوى العضلات .... أغمضت عينى. . أخذت اعض لحم اكتافه وظهره بينما أصابعى فى طيظه توسعها بقوة متعمدة و ادور بها بالكامل داخله ... و أباعد بكل قوة شديدة بين أصابعى لافشخ فتحته الشرجية بكل قسوة و انا اسحب يدى خارج اردافه. ... غنج كريم و تاوه يغنج. ... هامسا بالراحة. .. آااااه. .. بشويش. .. انت زى زمان. . ماتغيرتيش. .. تموتين فى نيكى فى طيظى. .. فاكرة. . انت اول واحدة فى حياتى تقلعنى وتمسك زبرى و تمصه. .. والوحيدة ناكتنى في طيظى. . و انت اول نتاية الحس كسها وتجيب فى زورى. .. انت يا (سالى ) اول واحدة فى حياتى تعلمى كل شىء فى الجنس و فى الدراسة ... انت بجد عشيقتى ... كان لازم نتجوز. .. بس المانع انك بنت خالتى )
    أخذت الك قضيبه بإلصابون بقوة من الإمام ..، احتضنه من الخلف ... وأنيكه بأصابعى فى طيظه بسادية مفرطة و اعض و أمزق لحم ظهره باسنانى. .. أخذ كريم يشهق .... يتاوه. .. يغنج. . واندفع قضيبه يقذف ... فى يدى .... أخذت اللبن القذف و دفعته فى فتحة طيظه بثلاث أصابع بقوة و بعنف. ... همست (مص لبنك اهه جوة طيظك ، دوق والحسه بلسانك من صوابعى يا متناك حبيبتك يا شرموطة سالى )
    استدار كريم متألما. .. ضمنى بين ذراعيه والتصق بزازى بصره يعتصرنى ،.. أخذت قضيبه فى يدى .. و اخذت افرش به و ادعكه بين شفتى كسى و غبت فى قبلات محمومة مع كريم ، رفعنى كريم من تحت افخاذى التى تحتضن جسده عاليا ، ، فزاد شهوتى له كلاعب كمال أجسام قوى كالبغل فعلا. .. تعلقت برقبته و كتفيه ، ، و انزلنى انزلق على بطنه ببطؤ ... و أحسست بقضيبه تحت فتحتى الشرجية .. أخذت نفسا عميقا طويلا جدا ... بينما قضيب كريم ينزلق داخلى. .. غليظا بلا حدود ... طويلا بلا نهاية. . عضضت رقبة كريم و أنشبت اسنانى فى لحم وعضلاته كتفه ... شهقت. . أغمضت عينى و بلغت الذروة واستمتعت بقضيبه وجسده بلا حدود .. و رحت أنزف من دمى وافرازاتى على قضيبه ... و كدت أغيب عن الوعى. ..

    سكس - سكسي - سكس حيوانات - سكس كلاب - صور سكس - صور نيك - تحميل سكس - سكس مصري - سكس عربي .
    دلفت سناء أم كريم إلى التواليت بينما انا وكريم فى البانيو خلف الستارة وصوت المياة ينهمر بشدة وعنف يخفى صوتى وينفى وجودى راكبة على قضيب كريم الذى يحملنى واقفا. .. توقف كلانا عن إصدار اى صوت ... جلست سناء على التواليت ... تتبرز بصوت مسموع وتعانى من قوة وطول و غلظة وصلابة البراز النازل يفشخ طيظها. .. تاوهت سناء كما لو كان حمار أو بغل يغتصبها فى لحظة الحزق و الإنزال. .. هدأت ... تنفسها متابع بصوت عالى. .. امتدت يدها و قالت ... ياللا يا بغل خلص. .. انا اتشطفت و منتظراك في السرير ... و إزاحت حرف الستار و راتنى ينيكنى ابنها كريم. ... عضت شفتيها بقسوة و دهشة. .. غمزت لها بعينى. .. ف .. غمزت لى و ابتسمت. ... و لم يشاهد كريم ماحدث بينى وبين أمه سناء لأن ظهره كان نحوها. .. مشغولا برفعى لأعلى على قضيبه فى داخلى. . وعدم إصدار اى صوت ... و غادرت سناء التواليت ... و استمر كريم ينيكنى بقوة وتلذذت به .. بينما يهمس لى فى اذنى باحلى الفصول من ذكريات اكتشافه للجنس معى ......
    خرج كريم عاريا ... يلحق بأمه فى سريرها .... و تأخرت فى التواليت أضمد جراح طيظى المفتوحة واوقف الدم منها. .. و خرجت عارية إلى حجرة كريم حيث كنت قد تركت ملابسى و حقيبتى. .. و انتهيت من الاستعداد للنزول .... صرخت بصوت عالى (انا خلاص نازلة ياسناء. .. اشوفك يوم الثلاثاء اللى جى بأة ... بأى بأى ) ...... و لم أتلقى منها اى رد ... فقط سمعت منها شهقات و تاوهات .. سناء نوأة تغنج بشبق غير عادى. .. فقررت أن اتلصص من باب غرفة نومها هى وجمال المفتوح على مصراعيه
    رأيت كريم منبطح على بطنه بين افخاذ سناء المفتوحة. ... يضرب بكفه قبة كسها بدلال. .. يعض كسها ... يمتص قرنفلة بظرها ولسانه يغتصب بقوة أعماق مهبلها. .. و يدفع أصبعين فى طيظها ... و ... سناء تغنج تتوسل وتسترحمه قائلة :
    حسس طبطب بوس إلحس ومص ***** بلاش تعض و تبعبص بلاش تبص
    مص كسى بالراحة و زنبورى بحنية ***** قفشنى و الحس طيظى تحتيةركز و متعنى بإخلاص الجوع ليا ****** انا ماما عشيقتك يابغل و نيك فيا....... ضحكت بصوت عالى و قلت لها (طيب يا سناء يالبوة. . بكرة مع بعض كلنا )

    سكس حيوانات - افلام سكس حيوانات - سكس - سكس امهات - سكس محارم 


  • أنا واختي أكثر من مجرد اخوة... المهم تتوالى الأيام بمنزلنا لكن فرص البقاء مع منال لوحدها بالبيت ضئيلة، اشتقت اليها كثيرا بين أحضاني وربما هي كذالك يظهر من خلال نظراتها، اصبحت منال تظهر بعض من مفاتنها خصوصا امامي، أماأنا فكنت أحيانا كنت لاخفي عليها إظهارزبي القاءم تحت الملابس .. ارى كل مرة جسمها ينضج اكثر من قبل وتزداد تخيلاتي اكثر، اشتاق لرؤية جسمها عاري وكانني لم اشاهده من قبل ، اشتاق لادخال زبي في طيزها وكأنها اول مرة وثدييها الجميلين ولنعومة زبي وهو يلامس كسها أشتاق أكثر لاجرب مص زبي بشفايفها الجميلتين ، يالها من احاسيس . يكاد زبي يقذف من كثرة التفكير بها.. مرت أيام كثيرة، في يوم كان الاحد عطلة خرجت ألعب الكرة مع الأصدقاء صباحا وعدت عند منتصف النهار تقريبا للمنزل وأجد منال وحيدة، الآخرون ذهبوا لتقديم التهنئة بمولود عند احد الأقارب.. عندما دخلت ونظرت الى منال وشكلها ولباسها عرفت أنها لوحدها وكأنها تنتظرني بلهفة.. حاولت أن أخفي مشاعري ولو قليلا لكن زبي انتصب كقطعة حديد وبدى واضحا من تحت لباسي الرياضي.. اخدت اغراض الدوش وخلت لازيل عرقي وخرجت بسرعة..

    1. سكسي
    2. قصص سكس
    3. صور زب
    4. صور كس
    5. افلام سكس حيوانات
    6. نيك حيوان
    7. تحميل سكس حيوانات
    8.    xnxn
    9. xnnx
    10. xzxx
    11. xnxx
    12. صور سكس

    وجد منال مباشرة وعينها في عيني وتتبسم بلباسها القصير ، اتجهت نحوها وضعت يدي عليها وقبلتها، احسست بجسمها ارتخى علي.. بقيت اداعبها وهي في قمة الهيجان وأنا أكثر. نزعت ملابسي ونزعت لها ملابسها .. تقريبا اصبح جسمها أكثر نضجا وبدأ الشعر يظهر على جوانب كسها، أضع زبي المنتصب بين فخادها وهي على ظهرها وامص شفتيها واداعب ثديها ومؤخرتها واحس بأن زبي يكاد ينفجر.. رفعت ريجلها ووضعت زبي مباشرة فوق كسها ، وصار رأس زبي بين شفتيه وكأنه بدأ يدخل.. احركه وهي تتحرك تحتي.. ثم ابتعدت قليلا واستدارت على بطنها. قلت لها لاتخافي لا ادخله في كسك.. اجابتني: نعمل هكذا. اي من الخلف أحسن، المهم عملت جسمها في الوضع المناسب للممارسة من الخلف كالعادة. وضعت الريق فوق زبي ودفعته ، أحس بها وكانها تتألم وزبي يزيد يدخل، كانت يدها على فخدي وتشدني باظافرها كلما دفعت زبي إلى الداخل.. افرغت المني بداخل طيزها واخرجت زبي وسقط ما تبقى من المني فوقه. بقيت هي مكانها وذهبت أنا للحمام ورجعت. وجدتها لا زالت بمكانها.. احسست بانها تريد المزيد ربما لم تصل لنشوتها.. لقد اطمئنت لي.. أرى جسمها كله عاري..

    1. sexxnnx
    2. xnxn
    3. xxx
    4. xxnx
    5. xnxx
    6. xcxx
    7. xzxx
    8. xmxx
    9. xxxnx
    10. xnxxx
    11. xnnx
    12. xvideos
    13. xbxx

    بقينا نتحوار قليلا يعني كلام حول الجنس.. سرعان ما بدأنا في المداعبة هذه المرة أكثر، كانت تحب المداعبة على مؤخرتها.. أغلب الأحيان تضع مؤخرتها اتجاه زبي .. ويبقى زبي بين اردافها. .. يدي أضعها على كسها واصبعي الاوسط بين الشفتين الداخليتين.. أحببت أن ألحس كسها. وضعتها على ظهرها وفرقت رجليها وبدأت ألحس. ارتخت منال وأصبحت وكأنها مستمتعة باللحس.. الحس كسها من فوق.. وانتقل شيئا فشيئا للوسط والداخل.. وهنا بدأت تتحرك بجسمها كثيرا وكأن النار تشتعل بداخلها. وكسها أصبح مبلل.. ويديها تقبض بجوانبي واظافرها تكاد تغرس بجلدي، ثم دفعتني بيدها وقالت لي يكفي، زبي أنا منتصب ويجب أن افرغ شهوتي، وضعته على صدرها بين ثدييها، اقربه أحيانا من فمها، فهمت قصدي بسرعة واخدته بيدها ووضعته بين شفتيها، اشعلت نار بداخلي وهي تدخله ببطء في فمها وتمصه برفق حتى قذفت المني في فمها وعلى شفتيها. ثم استرخيت جانبها..

    افلام سكس - تحميل سكس - سكس محارم - سكس حيوانات - سكس امهات .


  • انا علي طالب في الجامعه عايش مع اهلي ولي اخت وحيدة اصغر مني بسنتين اسمها دينا لسه في الثانوي من صغري و انا بعشق الجنس من اول ما بلغت و عرفت يعني ايه جنس و متعه و اتعلمت ممارسه العادة السرية من أصدقائي في المدرسه و في الوقت دة مكنش السكس متوفر و سهل زي دلوقتي كنت بدور علي اي صورة في مجله او فيلم اشوفه مع واحد صاحبي و مكنش ليا علاقات باي بنات
    كنت في الوقت دة ممكن امارس العادة السريه اكتر من خمس مرات في اليوم علي صورة شرموطه عريانه كان عندي طاقه جنسيه كبيرة عايز اخرجها هايج علي اي حاجه و في اي وقت
    و في اليوم دة كنا في الصيف و الجو نار و انا سهران مش عارف انام و كان عمري سته عشر سنه و اختي اربعه عشر كنت لابس شورت و تيشرت و قاعد اتفرج علي سكس علي الكومبيوتر لوحدي في اوضتي و البيت كله نام
    و فضلت ادعك زوبري و اضرب عشرة لغايه لما جبتهم و طلعت اروح الحمام علشان اغسل نفسي و انا معدي قدام اوضه دينا اختي كان الباب موارب و دينا كانت نايمه علي بطنها من غير غطاء لان الجو حر جداً و لابسه جلبيه بيت عاديه بس مع حركتها علي السرير الجلابيه كانت مرفوعه لغايه ركبتها وقفت متنح لان دينا دايما لبسها مقفول و دي اول مرة اشوف رجليها واخد بالي من بياض رجليها و صبتهم و نعومتهم رجلين سكس مفيهاش غلطه انا شفت جمال رجليها تنحت و زبري وقف زي الحديدة رغم ان عمري ما فكرت في اختي الصغيرة جنسيا لكن مقدرتش اقاوم جمال المنظر رجعت بسرعه علي اوضتي و جبت الموبايل و صورت رجلين اختي علشان اضرب عليهم عشرة براحتي لاني مكنتش متخيل ان ممكن يبقي في حاجه اكتر من كدة او اني اشوف المنظر الجميل دة تاني

    سكس اسيوي - سكس فلسطيني - سكس قطري - سكس تركي - تنزيل سكس - سكش - افلام سكسمحارم - فيديو سكسي - سكس طلاب - افلام نيك زوجات - سكس جزائري - سكس اماراتي - سكس اردني .
    و رجعت علي اوضتي و ضربت علي الصور عشرة و نمت وانا مش عارف ابطل تفكير في جمال رجليها و اتخيل بقيت جسمها شكله ايه و فجاه مبقاش في دماغي غير جسم دينا اختي و رغبتي اني اتفرج علي جسمها
    عدي كام يوم وانا نظرتي لدينا اختي اختلفت خالص بقيت مركز معاها ابص عليها و هي بتساعد امي في شغل البيت او و هي قاعدة ابتديت اخد بالي ان رغم سنها الصغير الا ان عليها جسم نار جسمها ملفوف بزازها متوسطه و واقفه و طيزها عريضه و طريه و بتتهز مع حركتها لكن علشان هدومها واسعه وانا مكنتش مركز معاها مكنتش ملاحظ الجمال دة بقيت مجنون بيها و كل حلمي الاقي طريقه اشوف بيها جسمها بس مكنتش حتي بفكر انيكها
    لغايه لما القدر لعب لعبته وفي يوم جه بابا قالنا ان جدتي والدة ماما تعبانه جداً في البلد وانه هيسافر هو و ماما يطمنوا عليها و هيرجعوا الصبح انا فرحت و قلت ان دي فرصتي الوحيدة ولازم استغلها مهما حصل و بابا عندة اقراص منومه بياخد منها لما بيكون عندة ارق و مش عارف ينام سرقت من العلبه اربع اقراص و خبيتهم معايا

    ابن ينيك امة ، نيك نسوانجي ، افلام ساكس ، افلام بورنو حيوانات ، نيك مصري محارم ، نيك خلفي ، سكش محارم ، سكس نيك سكس ، سكس مصري محارم ، نيك محارم مصري .
    سافروا بابا و ماما و جه اليل و كنت قاعد انا و دينا بنتفرج علي التلفزيون مع بعض و عمالين نتريق و نهزر و دينا كانت لابسه بيجامه صيفي حرير قلتلها دينا تشربي عصير قالتلي اوك هقوم اجيب من جوة قلتلها لا يا دندون انا هجيبلك معايا انا كنت رايح اجيب لنفسي قالتلي ايه الدلع دة كله قلتلها امال مش بابا و ماما مسافرين و انا المسئول عنك ضحكت وانا دخلت المطبخ و طلعت الاقراص كسرتها صغير و دوبتها في كبايه عصير و خرجت اديتهالها و قعدنا
    بعد شويه ابتديت دينا تدوخ و قالتلي علي انا دايخه و عايزة انام محتاج حاجه اعملها لك قلتلها لا يا حبيبتي خشي نامي و انا قبل ما انام هدخل اطمن عليكي بعد نص ساعه دخلت اوضه دينا و هي كانت نايمه علي جنبها ندهت عليها مرديتش هزيتها جامد شويه من كتفها مفيش قلت حلو كدة نامت امتع نفسي بقي قبل ما الفرصه تضيع بس كنت مرعوب و قلبي بيدق جامد خايف انها تصحي لاي سبب او تحس و دة معناه اني هضيع لكن بعد شويه شهوتي و هيجاني غلبوني لما هي اتقلبت و نامت علي بطنها و بقت طيزها مرفوعه لفوق قدامي زبري وقف علي اخرة و مبقتش قادر اقاوم
    مديت ايدي و انا متردد و ابتديت احسس بخفه و خوف علي طيزها المدورة الناعمه من فوق البنطلون و انا ماسك الغطاء بايدي التانيه علشان لو صحيت اعمل نفسي بغطيها وابتديت احس بنعومه و طراوة لحمها و اتجرا اكتر و افعص في لحم طيازها و امشي صباعي بين الفلقتين ولما ملقيتش رد فعل منها ابتديت اتجرا اكتر و الزق زبري بين فلقتين طيازها من فوق البنطلون وانا هتجنن من نعومتها و بقيت زي المجنون مش قادر لفيتها بالراحه علي ظهرها و ابتديت افك زراير البيجامه و اشوف لحم صدرها الابيض وانا زي السكران في دنيا تانيه و بان قدامي اجمل بزاز في الدنيا لونهم ابيض و متوسطين و حلماتها وردي و ناعمه اوي قربت و حطيت وشي بين بزازها و ابتديت ابوس فيهم و ادعك في حلماتها و امصهم و افركهم بين سناني بالراحه و ارضع فيهم و نزلت ابوس في صدرها و بطنها لغايه لما وصلت لسوتها ابتديت انزل البنطلون و اشوف احلي فخاد بيضا زي الشمع و رجليها ناعمه مفيهاش شعرايه و كلوت ابيض صغير كسها مزنوق جواه و رسمته باينه منه طلعت زبري و ابتديت ادعكه علي منظر رسمه كسها و بايدي التانيه بعدت الكلوت شويه و شفت كسها وردي شفايفه كبيرة و قابب لبرة يجنن مقدرتش امسك نفسي و اللبن انفجر من زبري علي فخادها شلال لكن زبري واقف زي ما هو و هيجاني علي جسم دينا زي ما هو قربت من كسها و نزلت لحس و بوس في كسها و نسيت انا مين و فين بقيت عايش مع عسل كسها و بس اشرب منه و الحس و ابوس شفايف كسها و فجاه هي اتحركت انا رجعت لورا اتخضيت لكن لقيتها بتتقلب و لفت نامت علي ظهرها و بقت طيزها قدام زبري بعدت الكلوت من علي طيزها الناعمه و لحست في خرم طيزها الوردي و تفيت عليه و علي زبري و نمت فوقيها لازق زبري في خرم طيزها و عمال احك فيها لغايه لما زبري انفجر لتاني مرة علي خرم طيزها و ابتديت اهدا رفعت البنطلون و قفلت البيجاما بتاعتها و رحت علي اوضتي انام بعد طبعا ما اخدت شويه صور لجسمها بالموبيل للزكري و نمت مبسوط اني استمتعت و محدش ولا هي حس بحاجه
    تاني يوم رجعوا اهلنا من عند جدتي و كانوا مبسوطين انها بقت كويسه و اطمنوا علينا و قالولي احنا مبسوطين منك لانك راجل و اخدت بالك من اختك قالت دينا علي اخويا حبيبي احسن راجل دنا حتي كنت خايفه و مش عارفه انام و علي حبيبي مسابنيش الا لما هداني خالص و نيمني انا تنحت و دي بدايه الحكايه لو عجبتكوا احكيلكم الباقي

    جنس عائلي - سكس افلام نيك - ولد ينيك امه - اخ ينيك اخته - نيك مرات ابوه - نيك طيز - سكس شذوذ - سكس اخوات بنات - سكسي عائلي - مسلسل سكس

    اذيكم احب افكركم بنفسي انا علي كنت حكيتلكوا عن اول تجربه ليا مع اختي الصغيرة دينا و النهاردة هكمل اللي حصل معايا بعد رجوع اهلنا من زيارة جدتي في البلد
    طبعاً فاكرين ان دينا قالت لامي انها كانت خايفه تنام و اني مسبتهاش الا لما طمنتها و دة صدمني و خلاني اخاف لاني مبقتش عارف هي كانت نايمه من الدواء المنوم بتاع بابا اللي انا حطيتهولها في العصير و بتقول كدة نوع من الهزار ولا هي مكنتش نايمه و حست باللي عملته معاها و دي تبقي مصيبه لاني مكنتش عايزها تحس بحاجه و بقيت متلغبط و خايف
    لكن المؤكد ان انا اتغيرت تماماً بعد الليله دي نظرتي لدينا اختي الصغيرة بقت نظرة جنسيه كلها شهوة
    نظرة راجل لست مش نظرة اخ لاخته مبقتش قادر اشيل من دماغي صورة جسمها الابيض الجميل شكل طيزها الناعمه و انا بحك زبري بين فلقتين طيزها شكل رجليها البيضه الملفوفه و انا بلحسهم بلساني و نعومتهم و بقيت حياتي عبارة عن اني بتفرج علي صورها اللي صورتها لجسمها و هي متخدرة و امارس العادة السرية و بقيت عايش بفكر فيها و بحلم بفرصه تانيه نكون فيها انا و اختي لوحدنا تاني
    لكني لاحظت ان مش انا بس اللي اتغيرت بعد الليله دي لكن دينا كمان اتغيرت جسمها اللي مكنتش بلاحظه الاول بسبب هدومها الواسعه دلوقتي بقيت الاحظ ان لبسها اتغير بقت تلبس شورتات في البيت و ببقي هتجنن من منظر رجليها و فخادها و بقت تلبس بيجامات ضيقه علي جسمها و تتعمد تنضف الاوضه اللي انا قاعد فيها و توطي و طيزها تبقي متحددة في البنطلون و اوقات كتير كنت ببقي هفقد اعصابي و انط الزق زبري اللي واقف زي الحديدة في طيزها و اللي يحصل يحصل لكن بمسك نفسي علي اخر لحظه حتي طريقه كلامها معايا بقت تهيجني صوتها و نظراتها و لمسه ايديها بقيت مجنون اختي دينا
    و بقيت افكر كتير هل هي فعلا اتغيرت ولا انا اللي بتخيل كدة من هيجاني عليها و بفكر في اي طريقه أتأكد بيها من الحقيقه اللي ممكن تغير حياتي و تفتحلي ابواب الجنه و السعادة في حضن اختي بقيت مش عارف اركز في مذاكرتي او حياتي
    و في صحيت من النوم متأخر لانه كان يوم اجازة و مفيهوش دراسة و امي كانت برة بتتفرج علي التليفيزيون مع بابا خرجت صبحت عليهم و رحت علي المطبخ علشان اعمل قهوة لقيت اختي دينا واقفه لابسه شورت بيت واسع و تيشيرت ابيض ماسك علي بزازها و واقفه بتعمل شاي لبابا و ماما بصتلي و ابتسمت ابتسامتها اللي بتنور الدنيا و قالتلي صباح الخير يا علوة شكلك سهران احنا قربنا علي الظهر انا كنت متنح في شكل فخادها البيضه الناعمه مش باصص علي وشها و ضحكت قلتلها اجازة بقي بس ايه الحلاوة دي كلها كل يوم بتحلوي عن اليوم اللي قبله يا دندون ضحكت اوي و قالتلي ايه الدلع و الرضا دة كله مش دي دندون برضه اللي مانعها تلمس الكمبيوتر بتاعك ولا تهوب حتي ناحيته
    قلتلها يا عمري من النهاردة الكمبيوتر و صاحبه تحت امرك
    و كنت بعدي من وراها مفيش في نيتي اي حاجه في نفس اللحظه هي بترجع لورا فا لزقت فيا و حسيت بنعومه لحم طيزها و اد ايه طري و زوبري في لحظه بقي زي العمود و منظري فضيحه لاني لابس شورت خفيف من غير بوكسر فا لفيت و رجعت علي اوضتي بسرعه و دينا بتقولي ايه مش هتعمل القهوة قلتلها بعدين بعدين
    قعدت علي السرير هتجنن جسمي مولع و زوبري واقف مش عارف هي قصدت تلزق طيزها فيا ولا صدفه علشان اتجنن اكتر و في وسط افكاري لقيت الباب بيخبط و دينا داخله و جايبالي القهوة و وسطها بيتمرجح مع فخادها و هي ماشيه و ماسكه الكوبايه بايديها الاتنين و جت قعدت جنبي علي السرير و قالتلي مالك يا علوة انت عيان ولا ايه عرقان و جريت علي اوضتك بسرعه اقول لبابا يجيب دكتور قلتلها لا دكتور ايه انا بس مصدع شويه و حسيت اني دايخ علشان كدة رجعت اوضتي بس شويه و هبقي كويس قالتلي طيب ارتاح و انا هودي الشاي لبابا و ماما و ارجع اقعد معاك تعلمني اشغل الكومبيوتر اذاي
    قلتلها ماشي روحي يا دينا و هي ماشيه بقيت ابص علي طيزها و اتخيل شكلها و شكل الاندر اللي هي لابساه و زوبري رجع وقف تاني زي العمود قلت شكله يوم مش معدي و ابويا و امي موجودين و هتفضح يعني هتفضح
    قمت و لفيت نفسي في بطانيه علشان منظر زوبري اللي واقف و قعدت علي المكتب قدام الكومبيوتر و دقايق و لقيت القمر دندونه داخله اوضتي و راحت جابت كرسي و قعدت جنبي قالتلي يلا علمني بقي افتح اذاي و اشغل الافلام و الانترنت اذاي قلتلها حاضر و قعدت اعلمها و هي لازقه جنبي بالكرسي علشان تشوف بعمل اذاي و بقي كوعي خابط في بطنها الطريه و جنب بزها اللي زي التفاحه وكل ما توطي اشوف الشق بين صدرها و زوبري بقي هيفرقع خلاص و هموت و امسك بزازها اقطعهم مص و لحس و بقيت شغال حك بكوعي و هي ولا هنا معرفش حاسه و موافقه ولا مش في دماغها فضلنا علي كدة بتاع ساعه و بعدين قالتلي هروح اساعد ماما في تحضير الغداء قلتلها روحي يا دندونه هي خرجت و انا قمت قفلت الباب بالمفتاح و شغلت صورها العريانه و فضلت اضرب عشرة لغايه لما زوبري انفجر شلال لبن اول مرة ابقي هايج بالشكل دة
    و عدت الايام علي الشكل دة انا بتعذب و اختي دينا بتجنني اكتر و اكتر لغايه لما جه اليوم اللي بحلم بيه
    صحيت علي ايدين ناعمه بتهزني علي علي قوم يا علي تيته تعبانه اوي و بابا و ماما هيسافروا دلوقتي لسه مكالمينهم من البلد انا قمت مخضوض مش مركز اوي لسه في الكلام لكن ابتديت افوق و قلتلها مالها تيته قالتلي بيقولوا تعبت الفجر و ودوها المستشفي و بابا و ماما بيلبسوا و هيسافروا دلوقتي و اتهيئلي اني لمحت ابتسامه سريعه كدة علي وشها بس قمت لبست و قلت لبابا خير اجي معاكوا قالي لا طبعاً لازم تخليك مع اختك الصغيرة هنسيبها في البيت لوحدها انا بقيت هطير من الفرحه لكن كاتم جوايا و عقلي عمال يرتب هعمل ايه و هستمتع بجسم اختي اذاي هيجاني بقي مسيطر عليا لدرجه اني قررت ان لو الاقرص منفعتش هغتصبها وإلي يحصل يحصل
    وصلت بابا و ماما بالشيل لغايه العربيه و طمنتهم اني مش هتحرك من البيت ولا اسيب اختي و مشيوا و انا رحت علي الصيدليه اللي جنب البيت و قلت للدكتور صاحب بابا ان الدوا المنوم اللي هو اداه لبابا مش بينيمه و عايز نوع اقوي و الدكتور اداني الدوا و اخدته و طلعت وانا برسم في دماغي خطه اليوم و بتخيل الليله مع دينا و طبعا دة مخلي جسمي مولع و زوبري واقف جداً طلعت البيت لقيت دينا جهزت الفطار و سايباه علي السفرة و دخلت تستحمي قعدت افطر و مستني اشوف اختي القمر عروستي اللي هتمتع بيها النهاردة و هي خارجه من الحمام و فجاءه بقي اتفتح لوحدة و تنحت و بقيت مش مصدق دندونه لأول مرة خارجه من الحمام لابسه قميص نوم مش شورت ولا بيجامه قميص نوم بناتي عسل لغايه فوق ركبتها و مجسم عليها و مخلي شكل جسمها تحفه و رجليها البيضه المصبوبه صب بتلمع وواضح انها خدت دش و روقت نفسها و عملت سويت صحيت علي صوت ضحكتها و بتقولي ايه يبني روحت فين بكلمك مش بترد عليا قولتلها معلش يا قمر اسف سرحت كنت بفكر في تيته قالتلي متقلقش هتبقي كويسه ان شاء **** و قعدت تفطر معايا و نتكلم و انا خلاص مش قادر هنط عليها اغتصبها علي السفرة
    بعد شويه قالتلي احنا هنحتاج طلبات علشان العشا و لازم تنزل تجيبهم قلتلها منا مش عايز اسيبك لوحدك قالتلي لا روح بس هات الطلبات و ارجع بسرعه نزلت و رجعت البيت علي الساعه سبعه اتعمدت أتأخر شويه لاني مبقتش قادر امنع نفسي عنها و لقيتها فرصه اني ابعد و اهدي شويه رجعت لقيتها مستنياني و واقفه في المطبخ بتعمل العشا و قالتلي هات الطلبات بقي و تعالي ساعدني يا علوة دخلت و بقيت واقف هتجنن من منظرها و هي بتتحرك و ترفع ايديها تجيب الحاجات من فوق و القميص يترفع علي رجليها و يشد علي طيزها زوبري بقي واقف بشكل واضح من فوق الهدوم قلتلها انا هدخل اخد دش و اطلع نتعشي و نسهر سوي شويه قالتلي اوك دخلت استحميت و لبست شورت بس و طلعت قعدنا اتعشينا و انا بقيت خلاص ببص في عينيها و مش قادر بعد العشا قعدنا علي الكنبه نتفرج علي فيلم و نهزر و هي قعدت و رفعت رجليها علي الكنبه و ميلتهم علي رجلي و سندت راسها على كتفي و قعدنا نتفرج علي فيلم كان رومانسي و هي ريحه شعرها الجميله كانها سحر بيخدرني و ابتديت احط ايدي علي فخادها و احسس بالراحه و هي متحركتش و زوبري بقي واقف و باين من الشورت و انا عامل مركز في الفيلم و ايدي شغاله دعك في وراكها فجاه اتعدلت انا اتخضيت و شيلت ايدي بسرعه لقيتها بتقولي علوة ممكن تجيبلي عصير من المطبخ انا مكسله اقوم

    قلتلها من عينيا و قومت نطيت من مكاني بقيت مش فاهم حاجه هي عايزة زي منا عايز ولا انا بحلم ولا هي مش قاصدة حاجه وانا اللي هايج و دماغي وسخه المهم طلعت حبايه واحدة من الدواء لاني خفت ازود لان الدكتور قالي ان مفعوله قوي و دوبتها في العصير و خرجت و شربنا العصير و بعد شويه حسيت انها خلاص نامت هزيتها مفيش شيلتها و دخلتها اوضتها و وقفت قدامها اتفرج علي الجمال علي حلمي اللي جنني نيمتها علي ضهرها ووطيت الحس في صوابع رجليها و رجليها البيضه الطريه الناعمه و امشي بلساني علي كل حته في رجليها و المسها بصوابعي و ادخل ايدي من تحت القميص احسس علي فخادها الطريه زي الملبن و احس بسخونتها كل ما اقرب علي كسها لحم فخادها بيبقي اطري و اسخن و رفعت القميص و دفنت راسي بين فخادها الناعمه اشم ريحه كسها و قمت و قلعتها القميص و مكنتش لابسه الا اندر بيكيني لبني شفاف و مسكت بزازها ادلكهم و ادعكم بالراحه و العب في حلماتها الوردي بين صوابعي و اشدهم لبرة و الحس فيهم بلساني و اعضهم بالراحه و انا بقفش في بزازها و نزلت بلساني علي بطنها و لحست كل حته في لحمها الابيض الطري و لحست سوتها اللي كانت ناعمه و مفيهاش شعرايه و كسها الملبن المنفوخ و شفايفه الوردي و ريحته اللي تسحر بقيت باكل فيه اكل و مبقتش قادر قمت طلعت زوبري و حطيته علي شفايفها الحمرا و بقيت احركه و حطيت راسه بين شفايفها و بعدين لفيتها علي بطنها و قلعتها الاندر و فتحت فلقتين طيزها الملبن بايدي و دفنت وشي و لساني في خرمها الضيق الناعم بقيت بلحس زي المجنون مش حاسس بنفسي و عمال ادخل لساني جوة خرم طيزها و انزل لعاب من كتر هيجاني طيزها بقت غرقانه و قمت نمت عليها و حطيت زوبري بين الفلقتين و ابتديت احركه بقي غرقان و عمال يحك في خرم طيزها و فضلت ازق بالراحه لغايه لما جزء من الراس دخل شويه مقدرتش اتحمل و انفجر بركان لبن علي خرم طيز اختي و نمت جنبها مش مصدق نفسي و مش قادر اقوم و بعدين خفت تصحي مع اني كنت هموت و انيكها و ادخله في طيزها بجد بس خفت و لبستها هدومها و نمت و هكملكوا المرة الجايه